Hop til indhold

Randers thainumser Nanny og andre

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har prøvet de to her? Gerne det stramme hul..

Nanny

Jeg har en stor røv og en glat miss.
Elsker sex og kan ikke få nok af det.
En dejlig omgang analsex er altid dejligt!! :) 
Du må komme mig i munden/ på min krop, eller hvis du vælger at booke uden kondom må du også komme i mig :) 
https://annoncelight.dk/showad/422943

Eller andre?

Skrevet

Godt nok nogle fornuftige priser:smile:

Skrevet

Har besøgt Nanny, og det var det ringeste jeg nogensinde har oplevet hos en thai. Havde mere travlt med telefonen end mig! Forestil jer at hun efter 5 minutter ville ride, og mens hun gjorde det, så besvarede hun en SMS. Arrogant og sur, så jeg opgav efter 15 minutter af de 45 jeg havde købt. Jeg har besøgt mange thai kvinder, men aldrig oplevet noget så dårligt - aldrig!

Skrevet
  • Author
Strandvaskeren skrev, den 2.6.2025 at 21:56:

Har besøgt Nanny, og det var det ringeste jeg nogensinde har oplevet hos en thai. Havde mere travlt med telefonen end mig! Forestil jer at hun efter 5 minutter ville ride, og mens hun gjorde det, så besvarede hun en SMS. Arrogant og sur, så jeg opgav efter 15 minutter af de 45 jeg havde købt. Jeg har besøgt mange thai kvinder, men aldrig oplevet noget så dårligt - aldrig!

Tak for tilbagemeldingen. Det må jo så være en anden thainumse, der får æren af min penis.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.