jokke1972 1 Skrevet 1. Juni (edited) Hey, er en ung gut på 22 som er ny i branchen, så leder efter en som kan introducere mig. er en stor gut på 120kg+. så leder efter en som acceptere det. så kom med jeres anbefalinger, eller eventuellet gp'ere må gerne skrive Redigeret 1. Juni af jokke1972 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casper77 9 Skrevet 1. Juni Hej Jokke1972 Velkommen til denne fantastiske verden. Mit bedste råd er at gå ind på Seductiongirls hjemmeside (du kan også kigge på Valbypigerne, Hvidovrepigerne, Pussygalores, sexyclub, m. Flere). Find en pige du synes om og som tilbyder det du søger. Ring og aftal tidspunkt. Fortæl at du er en stor dreng, og få pigen til at bekræfte at hun vil se dig. Vær ikke genert. Det er en dejlig nem verden med sex mod betaling. Folk er søde og forstående. Og, man får som regel det man betaler for. Hverken mere eller mindre. Vælger du privat/diskret kan det være lidt mere kompliceret. God fornøjelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1375 Skrevet 1. Juni Jeg må give @Casper77 helt ret her. Tag til en af de søde danske steder, og jeg vil være sikker på du vil få en fantastisk oplevelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg