Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hey, er en ung gut på 22 som er ny i branchen, så leder efter en som kan introducere mig. er en stor gut på 120kg+. så leder efter en som acceptere det. så kom med jeres anbefalinger, eller eventuellet gp'ere må gerne skrive

Redigeret af jokke1972

Skrevet

Hej Jokke1972

Velkommen til denne fantastiske verden.

Mit bedste råd er at gå ind på Seductiongirls hjemmeside (du kan også kigge på Valbypigerne, Hvidovrepigerne, Pussygalores, sexyclub, m. Flere).

Find en pige du synes om og som tilbyder det du søger. Ring og aftal tidspunkt. Fortæl at du er en stor dreng, og få pigen til at bekræfte at hun vil se dig.

Vær ikke genert. Det er en dejlig nem verden med sex mod betaling. Folk er søde og forstående. Og, man får som regel det man betaler for. Hverken mere eller mindre.

Vælger du privat/diskret kan det være lidt mere kompliceret.

God fornøjelse

Skrevet

Jeg må give @Casper77 helt ret her. 

Tag til en af de søde danske steder, og jeg vil være sikker på du vil få en fantastisk oplevelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.