Gentlemansroom 4 Skrevet 1. Juni Malle47 skrev, for 6 minutter siden: Så man mobile sige sandheden at pigerne er legit eller hvad Du er afsløret, så bare la vær nu. Kig på beviserne - det var ret tydeligt, og jeg så det med det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blazeplay 36 Skrevet 1. Juni Aarhusbanditten skrev, 1 time siden: Melder mig ud af denne tråd….. Genetelt trist, at over 50 % af pigerne i Aarhus er enten falske profiler, eller falske billeder…., flere styres åbentlyst af bagmænd……, hvorfor gør annoncesiderne ikke noget, tja…, jo flere annoncer, jo flere penge til dem…..penge makes the world go around, også selv om penge kommer fra/eller tjenes af “the bad guys”…… Slamjackson skrev, for 38 minutter siden: Jeg melder mig også ud af den her tråd hvordan melder man sig ud af en tråd ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1223 Skrevet 1. Juni Vi lukker denne her. En enkelt er smidt ud efter længere tids observation. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg