Hop til indhold

Recommended Posts

Vær nu ikke naive gutter…, 19 år, aldrig prøvet anal, men vil gerne prøve??, næppe…., husker De af jer der har taget en røven, hvor ondt det gjorde på pigen, og hvor svært det er at gøre første gang…

Samt ansigtsfoto , dansk ung pige:-)

Vil næsten sige, jeg giver en omgang hvis hun er ægte:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, Lige nu:

Hvis hun er ægte får hun besøg af mig i dag:-)

Også af mig hehe. Jeg vil holde jer opdateret hvis der sker noget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slamjackson skrev, for 1 time siden:

Også af mig hehe. Jeg vil holde jer opdateret hvis der sker noget :)

Spørger hun efter selfies? En lignende profil spurgte mig efter selfies- da jeg sagde nej afslutte samtalen… profilen forsvandt fra annoncelight en time efter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Hej smukkes fyr det nikoline mussen!!! bestil din tid så du kan få den bedste oplevelse nogensinde” skriv venligst “ tid “ 

Og hvor lang tid du ønsker bedste hilsner nikoline blomst kun danske mænd acceptere jeg "

Efter det skrev jeg tilbage og har ventet i ca. 3 - 4 timer uden svar så nok scam...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Slamjackson skrev, for 7 minutter siden:

"Hej smukkes fyr det nikoline mussen!!! bestil din tid så du kan få den bedste oplevelse nogensinde” skriv venligst “ tid “ 

Og hvor lang tid du ønsker bedste hilsner nikoline blomst kun danske mænd acceptere jeg "

Efter det skrev jeg tilbage og har ventet i ca. 3 - 4 timer uden svar så nok scam...

Tak for infoen- og Ikke kun det -men spild af alles tid.

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg

Link til indlæg

Smuk Sød pige dansker  men hun tager fandme lang tid om at svarer nok fordi hun måske har travlt men kæft hun er Fræk har lige været sammen med hende” stram dejlig mis wow og ren”sex er vanvittig og blow uden tvivl jeg kommer med garanti tilbage igen prøvede anal i lidt tid hun er ikke blivet rørt i bagdøren endnu men hun vil gerne 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 2 timer siden:

Spørger hun efter selfies? En lignende profil spurgte mig efter selfies- da jeg sagde nej afslutte samtalen… profilen forsvandt fra annoncelight en time efter. 

Det er hende på billederne 

Slamjackson skrev, for 37 minutter siden:

Ventede også hele i går men fik svar i dag hun bliver sikkert fuld booket hurtigt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Malle47 skrev, for 12 minutter siden:

Det er hende på billederne 

Ventede også hele i går men fik svar i dag hun bliver sikkert fuld booket hurtigt 

Nice try, men kreativt forsøg……

Find nu en anden måde at lave penge på, og lad de rigtige piger om sitet…..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, for 4 minutter siden:

Nice try, men kreativt forsøg……

Find nu en anden måde at lave penge på, og lad de rigtige piger om sitet…..

Lave penge på, har sku da rigelig af dem og hvad har det med sagen at gøre hvis I ikke for svar betyder det ikke pigen er fake eller af et scam men se det gode mennesker istedet for at ødelægge den stakkelspige omdømme fordi I ikke for svar eller er utilfreds med det hun skriver synes i skal tage jer andet og lave hvem styrer den her grupppe I burde ærligt talt blive blokeret herfra 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen lad mig så vente yderligere 4 timer på et svar som ikke lyder meget af det samme... :lol::lol:

Har du en anmeldelse af hende så Malle? Hvis du nu har mødt hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Aarhusbanditten skrev, for 6 timer siden:

Vær nu ikke naive gutter…, 19 år, aldrig prøvet anal, men vil gerne prøve??, næppe…., husker De af jer der har taget en røven, hvor ondt det gjorde på pigen, og hvor svært det er at gøre første gang…

Samt ansigtsfoto , dansk ung pige:-)

Vil næsten sige, jeg giver en omgang hvis hun er ægte:-)

Det er en del af en gruppe. Alle enten unge, danske piger eller 1/2 udlönding (arabisk, somalisk, iransk). Samme annoncetekst med "villig til alt", "helt ny", "anal tilbydes". Flere fotos er taget med mobilkamera på en computerskärm, så de ikke umiddelbart kan findes. Medmindre man zommer dem til. Alle 5-6 annoncer er nye. Alle svarer ikke opkald. Alle svarer ikke med det samme. Nikoline. Ikran. Briana. Simona. Alle lavet annoncer med nye mobilnumre indenfor få uger i maj. Enkelte veninder og ord som Arabisk, helt ny og kun i kort tid samt frisk, nysgerrig med tonsvis af smileys og cirka samme priser. De gör meget ud af at sige, at der ikke er nogen falskhed og er der altid kun i kort tid. Så slettes profilen på annoncelight. Og få dage efter kommer den näste. De er anmeldt til al og politiet med alle beviser bla samme Eugene navn fra RCS besked vi fik fra 2 forskellige tlfnr og annoncer! Flere har allerede fået trusler og forudbetalt penge eller sendt selfies. Sikkert en bevidst taktik. Send selfie og vi truer dig til at betale penge. Send ikke selfie eller forudbetal og vi truer dig. Aflever penge til hjälperen og de er väk. Betal ikke til ham og du risikerer trusler ofte senere med foto af dig. En sag er ved at blive bygget med 7 anmeldere pt med sms beviser om trusler fra samme numre og annoncer. Måske de fleste slet ikke er på erougide eller kun kigger fotos. Nemt at svindle og afpresse. Men ret tydeligt fx når eneste anmelder bruger samme sprog som nu 6 annoncer med samme alder på 19-20 år og oftest ny prostitueret og som regel 1/2 dansk, 1/2 noget andet eksotisk. 

Og alle har en vis Malle47 som flittig anmelder. Eneste annelder. Han har besögt dem uanset om de er i Århus eller Köbenhavn og har betalt 5000 til en hjälper. Ingen andre har mödt dem. Kun få har fået svar bla mig med krav om selfie eller overförsel eller give penge til en ven. Det er en gruppe, der forsöger at true på flere måder. Selfie med trusler. Give penge til en hjälper, der så smutter ligesom pigen. Alt er planlagt. Men nemt at gennemskue. Check deres telefonnumre. Flere er allerede anmeldt på 180.dk som svindler. 
https://www.180.dk/nummer/71464374

Her er den sidste halve araber efter Ikran og Simona. Ikran annoncen fra 20/5 har fået fjernet falske billeder efter flere af os anmeldte dem til al og politiet. 

https://annoncelight.dk/showad/429320

https://annoncelight.dk/showad/428461

https://annoncelight.dk/showad/428706

Redigeret af Markus84

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ser det godt nu med det mobil nr. fra hendes annonce, det var desværre ikke i starten. My bad

Nå tak for informationen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Gad vide hvor mange der faktisk falder i. Det er jo de færreste som tjekker eroguide inden de mødes med en pige. 

eroguide burde desuden lukke @Malle47’s konto for længst.

Redigeret af Kandenklappe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Melder mig ud af denne tråd…..

Genetelt trist, at over 50 % af pigerne i Aarhus er enten falske profiler, eller falske billeder…., flere styres åbentlyst af bagmænd……, hvorfor gør annoncesiderne ikke noget, tja…, jo flere annoncer, jo flere penge til dem…..penge makes the world go around, også selv om penge kommer fra/eller tjenes af “the bad guys”……

Del dette indlæg

Link til indlæg
Markus84 skrev, 1 time siden:

Det er en del af en gruppe. Alle enten unge, danske piger eller 1/2 udlönding (arabisk, somalisk, iransk). Samme annoncetekst med "villig til alt", "helt ny", "anal tilbydes". Flere fotos er taget med mobilkamera på en computerskärm, så de ikke umiddelbart kan findes. Medmindre man zommer dem til. Alle 5-6 annoncer er nye. Alle svarer ikke opkald. Alle svarer ikke med det samme. Nikoline. Ikran. Briana. Simona. Alle lavet annoncer med nye mobilnumre indenfor få uger i maj. Enkelte veninder og ord som Arabisk, helt ny og kun i kort tid samt frisk, nysgerrig med tonsvis af smileys og cirka samme priser. De gör meget ud af at sige, at der ikke er nogen falskhed og er der altid kun i kort tid. Så slettes profilen på annoncelight. Og få dage efter kommer den näste. De er anmeldt til al og politiet med alle beviser bla samme Eugene navn fra RCS besked vi fik fra 2 forskellige tlfnr og annoncer! Flere har allerede fået trusler og forudbetalt penge eller sendt selfies. Sikkert en bevidst taktik. Send selfie og vi truer dig til at betale penge. Send ikke selfie eller forudbetal og vi truer dig. Aflever penge til hjälperen og de er väk. Betal ikke til ham og du risikerer trusler ofte senere med foto af dig. En sag er ved at blive bygget med 7 anmeldere pt med sms beviser om trusler fra samme numre og annoncer. Måske de fleste slet ikke er på erougide eller kun kigger fotos. Nemt at svindle og afpresse. Men ret tydeligt fx når eneste anmelder bruger samme sprog som nu 6 annoncer med samme alder på 19-20 år og oftest ny prostitueret og som regel 1/2 dansk, 1/2 noget andet eksotisk. 

Og alle har en vis Malle47 som flittig anmelder. Eneste annelder. Han har besögt dem uanset om de er i Århus eller Köbenhavn og har betalt 5000 til en hjälper. Ingen andre har mödt dem. Kun få har fået svar bla mig med krav om selfie eller overförsel eller give penge til en ven. Det er en gruppe, der forsöger at true på flere måder. Selfie med trusler. Give penge til en hjälper, der så smutter ligesom pigen. Alt er planlagt. Men nemt at gennemskue. Check deres telefonnumre. Flere er allerede anmeldt på 180.dk som svindler. 
https://www.180.dk/nummer/71464374

Her er den sidste halve araber efter Ikran og Simona. Ikran annoncen fra 20/5 har fået fjernet falske billeder efter flere af os anmeldte dem til al og politiet. 

https://annoncelight.dk/showad/429320

https://annoncelight.dk/showad/428461

https://annoncelight.dk/showad/428706

Så man mobile sige sandheden at pigerne er legit eller hvad 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...