Lovingthai 294 Skrevet lørdag klokken 09:33 @Bryan Mills i en anden tråd skriver du at medlemmet er hjulpet ud, og det skal ikke diskuteres, men . jeg har tidliger selv slettet en bruger og da det blev gennemført stod der “guest” samt mit brugernavn, så kunne andre medlemmer se at jeg ikke var her mere, hvilket er fint, men det omtalte medlem som du har hjulpet ud, der står ikke “guest” foran brugernavnet. Gør det det ikke lidt svært for Andre medlemmer at se at personen ikke er tilstede på siden mere ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mejer 4 Skrevet lørdag klokken 10:00 - bare en kommentar: der står vel guest hvis man ikke laver en konto? Har jeg ikke selv prøvet. Desuden kan man lave en ny konto ved at bruge en anden browser og en anden email, så at blive smidt ud er vel bare ...hmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1222 Skrevet lørdag klokken 10:25 Lovingthai skrev, for 50 minutter siden: @Bryan Mills i en anden tråd skriver du at medlemmet er hjulpet ud, og det skal ikke diskuteres, men . jeg har tidliger selv slettet en bruger og da det blev gennemført stod der “guest” samt mit brugernavn, så kunne andre medlemmer se at jeg ikke var her mere, hvilket er fint, men det omtalte medlem som du har hjulpet ud, der står ikke “guest” foran brugernavnet. Gør det det ikke lidt svært for Andre medlemmer at se at personen ikke er tilstede på siden mere ? Når man selv sletter en bruger kan der stå Guest. hvis vi smider en ud, så står der Ikke Guest. Det er sådan opsætningen er 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg