Blackwerdo 26 Skrevet 31. Maj Så er Lola tilbage. Min dejlige dronning fra Caribien. Hun har været i Aalborg før, men under andet navn. men jeg kunne genkende hendes dejlige store kvinde former. så igen måtte jeg et smut forbi den dejlige stor brystet dame. Hun holder til nede omkring Karolinelund. Jeg blev sendt hen på en adresse jeg ikke kendt, men hun holder til i stuen så det var super nemt. dejlig stor lejlighed. nu til actionen… jeg vidste godt hvad jeg kom indtil, og havde virkelig tænkt jeg måtte holde lidt længere denne gang. Da Lola ser mig i døren er hun et stort smil og allerade super tændt og fræk, jeg blev næsten kastet ned i sengen, hvorefter jeg dårligt når at sige et ord, før min pik er begravet godt bag hendes læber. Jeg kan mærke det ikke ville vare længe før hun ville få fyldt munden godt af sæd xD så måtte næsten skubbe hende af mig haha. jeg fik nu smækket et kondom på og i gang gik vi. Jeg startede ud i en doggy men opdagede hurtigt jeg ville skyde den af, hvis jeg gjorde dette. Så jeg vendte hende om i missionær og med hænderne godt plante på hendes kæmpe G skål patter fyre jeg den dybt ind i hende i højt tempo, hun begyndte og presse mig ind imod hende imens hun stønnede mig i øret. ( mega frækt ). Vi forsatte sexen nogle minutter mere før jeg skød en kæmpe omgang af i munden på hende og det tog hun rigtig pænt. vi sad og snakkede en 10-20 min hvorefter jeg gik som en lykkelig mand. så er du til store former og latinsk figur så er hun er 10/10 besøget værd! vær sød hende. https://annoncelight.dk/showad/429510 https://annoncelight.dk/showad/429510 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madyrne 3 Skrevet 31. Maj Tak for din anmeldelse! Er der andre som har besøgt hende? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
beundreren 26 Skrevet 10. Juni Hvor gammel er hun i virkeligheden? Hun står til 27, men billederne ligner nærmere start 40erne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OutlawPete 16 Skrevet 6. August Hun ligner Mayra jeg besøgte i Frederikshavn forrige år. Hvis det er den samme kvinde kan hun meget varmt anbefales ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OutlawPete 16 Skrevet 6. August beundreren skrev, den 10.6.2025 at 12:01: Hvor gammel er hun i virkeligheden? Hun står til 27, men billederne ligner nærmere start 40erne. Hun er mindst slut 30’erne. Men virkelig dejlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny boy 8 Skrevet 20. August Er hun meget stor, hvor meget vejer hun cs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HamPåEventyr 36 Skrevet 20. August horny boy skrev, for 2 timer siden: Er hun meget stor, hvor meget vejer hun cs Billederne passer. Hun har en "flad" mave, hvis man tager hendes røv og bryster med i ligningen ;) Så hun er "proportionalt ikke-stor" :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OutlawPete 16 Skrevet 20. August horny boy skrev, for 9 timer siden: Er hun meget stor, hvor meget vejer hun cs Hun er ikke meget stor. Buttet men brysterne passer godt til kroppen. Flot popo. Hun vejer nok 100 kg. men hun er et besøg værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg