Gangbang-milf 626 Skrevet 30. Maj Jeg synes det er noget af det frækkeste at blive taget af en masse dejlige mænd, mærke spermen der render ud af min fisse. Derfor skal vi da holde et frækt gangbang ❤️ Onsdag d. 4 juni - 19:00-20:30 og Torsdag d. 5 juni - 11:30-13:00 Uden analsex koster det 1000 for 1,5 time Ønsker du analsex også koster dette 400 kr. ekstra. Analsex er med kondom. ønsker du at kigge på, med mulighed for at komme ud over mig eller i min mund, koster dette 400 kr. kvinder gratis adgang Ønsker man alenetid med mig er dette muligt onsdag inden gangbang og torsdag efter gangbang. Spørg for mine priser. ❤️ Lidt om mig: - 41 år - 172 cm - 61 kg. - dejlige, naturlige bryster. - Fræk røv. - Ekstrem liderlig og sexhungrende. Jeg tænder på fast tag, blide smæk i numsen, mouthfuck, deepthrouth, rimming…… Hvis man er sikker på at være sygdomsfri, så er kondom valgfri. Jeg har kondomer i tre størrelser. Der serveres øl og vand. Der mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med mig. ❤️ Er du klar at gennemkneppe min frække mis og mund, så skriv til: [email protected] Noter gerne 4 eller 5 juni i emnefeltet ❤️ Meld dig kun til hvis du ved du kan deltage den dag. #gangbang #milf #Vejle #sperm #mouthfuck #DP 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 626 Skrevet 3. Juni Stadig lidt ledige pladser til begge gb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 626 Skrevet 4. Juni Ikke flere ledige pladser til gb i morgen ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 626 Skrevet 5. Juni Da der åbenbart er stor efterspørgsel på mit gb i dag overvejer jeg at holde et ekstra fra 16:00-17:30 så endelig skriv hvis det kunne have interesse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 626 Skrevet 5. Juni Tak til alle de dejlige mænd der har besøgt mig de sidste to dage. ❤️ Har virkelig nydt alt tiden sammen med jer 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg