Hop til indhold
Massage-testeren

MILLA50 - er hun ægte ?

Recommended Posts

jeg har ikke været så meget aktiv på sitet i en periode, men arbejde har taget alt tiden, og derfor også tiden til at forkæle mig selv. 

Men efter 3-4 mdr nu uden at have besøgt en massage pige, kiggede jeg efter et par af dem jeg "Plejede" at besøge.

De brasilianske piger i rødovre ser ikke ud til at de er her mere ihvertfald er jeg ikke stødt på nogen af dem.

Så har jeg kigget efter nogen nye kvinder og vil prøve de mere modne dem omkring de 45-55 år.

Der er meget få og det er vel logisk nok, men faldt over den her. 

Milla50 - http://side6.dk/resultatside/?q=milla50

Men er det bare mig eller virker hun ikke ret ung at se på af en som 50 - Forstå mig ret jeg vil gerne have de gøre lidt ud af sig selv og ser lidt "ungdommelige" ud som de nu kan i den alder. 

Men det her virker fake ? 

Nogen der har besøgt hende og ved om hendes billeder er ægte ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tror som godt hun kan være 50 ,absolut en flot moden kvinde,skriv gerne en anmeldelse hvis du besøger hende.god fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte damen idag. Alder og billed er rigtig, for en gang skyld !!!!!!!!!

Efter 2 min snak om menuen, og uden at være helt enige, kom det Monye Monye, sagde tak for idag og gik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte damen idag. Alder og billed er rigtig, for en gang skyld !!!!!!!!!

Efter 2 min snak om menuen, og uden at være helt enige, kom det Monye Monye, sagde tak for idag og gik

Uddyb venligst. Hun sagde money money og det var så stort et turnoff for dig at du skred med det samme?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...