Hop til indhold

Brystglad mand søger bryster

Featured Replies

Skrevet

Jeg er rigtig glad for bryster. Det er vi vist mange mænd der er 

Om brysterne er store eller små er ligegyldigt og kvindens alder og udseende er heller ikke vigtigt 

Jeg søger en kvinde der nyder jeg forkæler hendes bryster i længere tid. Kæler, sutter, slikker osv. Måske nærmest ammer på dem som en lille dreng.

Jeg forestiller mig at jeg er nøgen imens og leger med min pik. Om kvinden også leger med mig ved jeg ikke. Måske/måske ikke

Måske en lidt pervers lyst men helt uskyldigt. Tænder bare så meget på bryster 

Jeg er en voksen mand i halvtredserne med et ganske almindeligt udseende. Bor på Sjælland 

Skrevet
Fraekkert skrev, for 12 minutter siden:

Jeg forestiller mig at jeg er nøgen imens og leger med min pik

Hold øje med AnnonceLight, der er faktisk en kvinde der annoncerer en gang imellem med lige netop det setup du beskriver her.

Kan ikke lige finde annoncen nu, den er måske ikke aktiv pt, men hun tilbyder at du kan ligge i hendes skød og kærtegne/lege med hendes bryster, og du er velkommen til at lege med dig selv imens, hun skriver dog også at hun IKKE hjælper dig med at lege med din pik.

Skrevet
  • Author

Jeg holder løbende øje med AL mm 

Men måske nogen kender nogen der leger med det her og måske der er piger der kigger med også 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.