Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Aloha skrev, for 8 timer siden:

selvom billeder ikke helt passer

Netop på billederne må du da kunne sige med 100% sikkerhed om du har mødt pigen!

Aloha skrev, for 8 timer siden:

ret sikker

Den "tusch" hun har på venstre kraveben må du da kunne genkende?

Skrevet
  • Author

Hun har fået flere tattoos siden, så lidt svært at sige med 100% sikkerhed, men ordlyd i annoncen er den samme og nu skrev jeg for sjov til hende “undercover” og præcis samme svar og priser, så ja jeg er 99% sikker på at det er samme pige.

anyways - er blevet taget i røven tidligere men sgu aldrig af en jeg rent faktisk har mødt og egentlig i første omgang havde en god oplevelse med - nå men livet går jo videre…

Skrevet
Aloha skrev, for 32 minutter siden:

Hun har fået flere tattoos siden, så lidt svært at sige med 100% sikkerhed, men ordlyd i annoncen er den samme og nu skrev jeg for sjov til hende “undercover” og præcis samme svar og priser, så ja jeg er 99% sikker på at det er samme pige.

anyways - er blevet taget i røven tidligere men sgu aldrig af en jeg rent faktisk har mødt og egentlig i første omgang havde en god oplevelse med - nå men livet går jo videre…

Hvordan er du blevet snydt?

Skrevet
  • Author

Naivt så tænkte jeg at når jeg havde mødt kvinden tidligere at jeg takkede ja til hendes Dropbox tilbud - god dialog som tidligere men ja da pengene var overført blev der helt stille.

så trods en ellers fin oplevelse ved fysisk møde ja så er der åbenbart nogen som er så desperate at de vil gøre alt for en plovmand.

kan så se at der har været andre som har haft lidt mere ubehagelige oplevelser med hende i en anden tråd. Så i må gøre hvad I vil, men hun er strøget fra min liste!

og så er jeg færdig med at lege politimand 

Skrevet
Aloha skrev, den 31.5.2025 at 10:12:

Naivt så tænkte jeg at når jeg havde mødt kvinden tidligere at jeg takkede ja til hendes Dropbox tilbud - god dialog som tidligere men ja da pengene var overført blev der helt stille.

Med andre ord er du ikke blevet snydt med købesex?

Hvordan overførte du penge - kan du ikke evt. genkende tlf.nummer? Annoncetekster stjæler annoncører tit fra andre, så det er meget lidt at gå efter, synes jeg umiddelbart, hvis billeder eller telefon ikke passer.

Skrevet
  • Author

100% hende medmindre der er en der også har stjålet private videoer og billeder for teasere kom der flere af

og som sagt har skrevet med personen før og mødt hende og det var ret meget samme kommunikation denne gang

men ja du kan jo have ret dog er jeg ret sikker i min sag 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.