Hop til indhold

Tilbydes at være tilskuer

Featured Replies

Skrevet

Hejsa jeg søger gerne en setup el lign hvor man kan være tilskuere til… så man kan sidde og kigge på imens..: søger helst i Kbh område… 

Skrevet

@Mr Vanløse hvis du trawler igennem annoncelight, de annoncer der byder på gangbang i dit område så dukker der sikkert annoncer op hvor du mod mindre betaling end til den fulde adgang kan være med på en kigger.

Jeg kender dem i mit pastorat Fyn, men går ud fra at du er i Kbh området.

Som regel kan du få lov at sprøjte på kvinden. Andre gange hvis du vil slikke creampie koster det ekstra.

Og hvis du melder dig til i fuldt omfang kan du jo bare vælge at kigge og ikke kneppe (smf).

Så der er lidt arbejde du skal gøre. 

Kvinder der ikke laver gb må du ligeledes finde ved at gennemtrawle annoncer, feks par.

Desværre er der jo så vidt jeg ved ikke nogen der tilbyder liveshows som i gamle dage på Vesterbro. De bedste var ret frække de dårligste det rene optrækkeri.

Redigeret af Moden slikken M

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.