Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det er noget svært , du linker til forsiden og ikke til profil, ved søgning kommer der en 25 årig fra holbæk frem, er det hende, hun har ikke noget foto, så der er ingen genkendelse !

Skrevet
  • Author
sidste stik skrev, for 20 timer siden:

Det er noget svært , du linker til forsiden og ikke til profil, ved søgning kommer der en 25 årig fra holbæk frem, er det hende, hun har ikke noget foto, så der er ingen genkendelse !

Du er lidt for hurtig på tasterne. Ja, min fejl med linket, men du fandt en udvej ;) - Er hun nu også 25 eller er det dine hurtige fingre? Hvad tænker du, jeg spørger om?

Skrevet
Gråskæg42 skrev, 1 time siden:

Du er lidt for hurtig på tasterne. Ja, min fejl med linket, men du fandt en udvej ;) - Er hun nu også 25 eller er det dine hurtige fingre? Hvad tænker du, jeg spørger om?

35 rigtigt, og intet foto, og du får så sagt imellem linierne at hun er fra HOlbæk, , nej hun har nu blokeret mig uden jeg har haft kontakt så du må tage chancen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.