Hop til indhold
Zar

Censur

Recommended Posts

Er ved at være lidt træt af den Censur der udøves på denne side. Tænker på om det ikke er en relevant info om en GP er på stoffer eller ej.

Den GP havde i en annonce for under 1 uge siden selv henvist til en Tv udsendelse hvor hun deltog og hvor hun fortalte om hendes misbrugsproblemer.

Mener det er relevant info om pigen at hun måske er påvirket af et eller andet.

• Synes godt om 5
  • Tak 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Der blev også sat et link ind til en udsendelsen, som alle har ret til at se, det blev også fjernet

Redigeret af Ustabils
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ustabils skrev, for 5 timer siden:

Der blev også sat et link ind til en udsendelsen, som alle har ret til at se, det blev også fjernet

Hvis  man er så fortørnet så må man anmelde eroguide til ombudsmanden og se hvad der sker. Da det er moderatorerne der driver stedet i praksis så er de jo ansvarlige!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror det ender i ingenting, et sted som dette er jo brugt af et meget lille antal brugere. 
Der er mange brugere registreret, men dem de smider ud, deres bruger slettes ikke, så ser det jo godt ud, men det er kunstigt

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gør ikke mere ved det. Men Eroguide behandler ikke sagerne ens. Der findes flere tråde hvor en GP’er har fået skyld for at være på Stoffer. De ligger der sgu endnu.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trådstarter er træt af at være her. 
Heldigvis har vi kunnet hjælpe ham herfra. 

Han har brudt sidens retningslinjer og i ser ikke mere til ham og et par alias. 

God aften. 

• Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ustabils skrev, den 29.5.2025 at 14:10:

Jeg tror det ender i ingenting, et sted som dette er jo brugt af et meget lille antal brugere. 
Der er mange brugere registreret, men dem de smider ud, deres bruger slettes ikke, så ser det jo godt ud, men det er kunstigt

Denne bruger er også smidt ud, hvilket er sket i +20 andre tilfælde fra samme bruger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...