Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været stamgæst hos Thai Lisa siden jeg opdagede hende for halvandet år siden. Så det er blevet til ganske mange besøg efterhånden og jeg er kommet til at holde mere af hende end godt er. Det er fordi hun er gudesmuk, har en lækker toptrænet krop og meget mellem ørerne, så hun er bare skøn at være sammen med. Hendes massage ved jeg ikke så meget om, for det har vi kun nået til et par enkelte gange. Men alt det andet har jeg stor erfaring med og det er super dejligt. Så hvis du ikke er bundet op til alt muligt andet i Kristi Himmelfarts ferien og Pinsen vil jeg anbefale en omgang forkælelse hos Lisa. Alt i hendes annonce er 100% ægte og oprigtigt. Bemærk at annoncen kun er aktiv i dagtimerne. 

https://annoncelight.dk/showad/356553

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må give TS helt ret i alt han skriver om Thai Lisa. Hvis man skal skrive noget negativt, så er det værste ved hende at man bliver afhængig af hende. Jeg har besøgt hende tre gange på meget kort tid og kan kun sige at besøgene bliver bedre for hvergang.

Se at komme afsted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan det passe at det er ved den ejendom ud til hovedvejen, men indkørsel er via villavej, og en ret udsat parkering ved gavlen/port? 

Sorry hvis spørgsmål er lidt specifikke. Men parkering og forhold derved betyder også noget for mig. Har prøvet holde på villaveje overfor naboer som føler sig genert. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
stifmeister skrev, for 2 timer siden:

Kan det passe at det er ved den ejendom ud til hovedvejen, men indkørsel er via villavej, og en ret udsat parkering ved gavlen/port? 

Sorry hvis spørgsmål er lidt specifikke. Men parkering og forhold derved betyder også noget for mig. Har prøvet holde på villaveje overfor naboer som føler sig genert. 

Det lyder som om det er stedet men du kan også parkere foran ejendommen. De første gange var jeg også lidt beklemt, men nu har jeg været der 117 gange eller sådan noget og er ligeglad. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
stifmeister skrev, for 5 timer siden:

Det lyder som stedet, men jeg har aldrig oplevet at der er nogen som har vist interesse for min ankomst. Du kan jo også parkere lidt væk og så gå derhen. Hvis du skriver til Lisa et minut før du ankommer, så står hun klar ved døren. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...