Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen som har været her fornyeligt , er stedet stadig nogenlunde hvis man skal have lettet trykket ?

Og kna man sige noget om hvad prisen er efterhånden. De skilter ikke så meget 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan sagtens få lettet trykket. Forvent ca. 1500 kr. for en time med det hele 

Del dette indlæg

Link til indlæg
High Tower skrev, den 27.5.2025 at 17:21:

Du kan få næsten hvad du har lyst til men der er stor forskel på kvaliteten af pigerne sååååå 

Skrev High Tower ikke at der var startet en ny pige “Emma” hos Geng khor ? Er hun allerede skiftet ud igen ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chawapa skrev, 1 time siden:

Skrev High Tower ikke at der var startet en ny pige “Emma” hos Geng khor ? Er hun allerede skiftet ud igen ? 

Jow og det er fordi jeg har rodet rundt i navnene :wacko:

Hun hedder Bella og ikke Emma ;-)

Har lige skrevet med dem og Bella er på arbejde i dag 

Del dette indlæg

Link til indlæg
High Tower skrev, for 24 minutter siden:

Jow og det er fordi jeg har rodet rundt i navnene :wacko:

Hun hedder Bella og ikke Emma ;-)

Har lige skrevet med dem og Bella er på arbejde i dag 

Aahhh okay :) tak for info High Tower 
har aldrig været hos Geng khor før men hun skal da besøges en af dagene i næste uge 

Del dette indlæg

Link til indlæg

første gang hos Geng Khor :) 

Skulle have været forbi i torsdag da jeg havde fri men Bella var først på job igen lørdag der kunne jeg så ikke 

men i dag pga vejret havde jeg tidligt fri og Bella var så på job i dag . 

jeg mødte op til aftalt tid og blev mødt i døren af Bella som var en lille sød kvinde lattermild og rar personlighed 

Hun spurte hvor lang tid jeg ville have i mens jeg tog tøjet af og jeg sagde en time . Hun smilte og spurgte så om det var på card eller cash i mens hun grinte og nusset ned over dilleren der nu kun var i underbukser jeg grinte og vippet den ud og sagde den giver kun cash, så var stilen lige som langt 

massagen var ok blød og rolig med ingen lir imens kun lidt snak, som jeg vil have det 

blev til turn around tid hun masseret lidt mine ben og tæt på prinsen som reagerede på hendes strejf hun mumlet et eller andet b2b så hoppede hun af sengen tøj på og gik ud, kom tilbage efter 2 minutter og smed alt tøjet og kravlet op i sengen igen og tog ham nu i munden det var sku lækkert men kort for nu rullede hun gummi på suttet igen kort og så skulle der ellers rides men hun var for tør sagde hun så jeg trak hende op så jeg kunne slikke hendes små naturlige bryster imens jeg legede med hendes fisse hun var godt tændt i hvert fald sagde I’m coming og skyndte sig nu at sætte ned over prinsen som nu endelig kunne trække op i hende i mens hun kom var sku ret frækt . Nu var hun godt våd til jeg kunne kneppe hende i forskellige stillinger.

Da det blev tid trak jeg mig ud og skød den af over maven på hende ( hader at komme i kondomet ) 

alt i alt et fint besøg

pigen sød og naturlige ikke smuk mere sådan almindelig af udseende men dog pæn på sin egen måde  

brysterne er små og naturlige 

hun har ført et par børn kan man se på kroppen hvilken ikke gør ikke mig noget da det er helt naturligt på en kvinde i den alder missen er glat og lystig 

Omkring 150 cm 50 kg passer meget godt - alderen tænker jeg nok er omkring 40-45  stykker 

gentagelses faktoren er der

kunne godt kikke forbi en anden gang 

håber det kan bruges 

VH undertegnet 

Redigeret af Chawapa

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...