M_33 8 Skrevet 27. Maj Nogen som har været her fornyeligt , er stedet stadig nogenlunde hvis man skal have lettet trykket ? Og kna man sige noget om hvad prisen er efterhånden. De skilter ikke så meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestemand 174 Skrevet 27. Maj Du kan sagtens få lettet trykket. Forvent ca. 1500 kr. for en time med det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
M_33 8 Skrevet 27. Maj ok var mere ude i bare BJ eller HJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 114 Skrevet 27. Maj Du kan få næsten hvad du har lyst til men der er stor forskel på kvaliteten af pigerne sååååå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chawapa 85 Skrevet 30. Maj High Tower skrev, den 27.5.2025 at 17:21: Du kan få næsten hvad du har lyst til men der er stor forskel på kvaliteten af pigerne sååååå Skrev High Tower ikke at der var startet en ny pige “Emma” hos Geng khor ? Er hun allerede skiftet ud igen ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 114 Skrevet 30. Maj Chawapa skrev, 1 time siden: Skrev High Tower ikke at der var startet en ny pige “Emma” hos Geng khor ? Er hun allerede skiftet ud igen ? Jow og det er fordi jeg har rodet rundt i navnene Hun hedder Bella og ikke Emma Har lige skrevet med dem og Bella er på arbejde i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chawapa 85 Skrevet 30. Maj High Tower skrev, for 24 minutter siden: Jow og det er fordi jeg har rodet rundt i navnene Hun hedder Bella og ikke Emma Har lige skrevet med dem og Bella er på arbejde i dag Aahhh okay :) tak for info High Tower har aldrig været hos Geng khor før men hun skal da besøges en af dagene i næste uge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 114 Skrevet 30. Maj Lad mig høre hvad du synes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 324 Skrevet 8. Juni Ser også frem til at høre hvad der skete 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chawapa 85 Skrevet tirsdag klokken 12:41 (edited) første gang hos Geng Khor Skulle have været forbi i torsdag da jeg havde fri men Bella var først på job igen lørdag der kunne jeg så ikke men i dag pga vejret havde jeg tidligt fri og Bella var så på job i dag . jeg mødte op til aftalt tid og blev mødt i døren af Bella som var en lille sød kvinde lattermild og rar personlighed Hun spurte hvor lang tid jeg ville have i mens jeg tog tøjet af og jeg sagde en time . Hun smilte og spurgte så om det var på card eller cash i mens hun grinte og nusset ned over dilleren der nu kun var i underbukser jeg grinte og vippet den ud og sagde den giver kun cash, så var stilen lige som langt massagen var ok blød og rolig med ingen lir imens kun lidt snak, som jeg vil have det blev til turn around tid hun masseret lidt mine ben og tæt på prinsen som reagerede på hendes strejf hun mumlet et eller andet b2b så hoppede hun af sengen tøj på og gik ud, kom tilbage efter 2 minutter og smed alt tøjet og kravlet op i sengen igen og tog ham nu i munden det var sku lækkert men kort for nu rullede hun gummi på suttet igen kort og så skulle der ellers rides men hun var for tør sagde hun så jeg trak hende op så jeg kunne slikke hendes små naturlige bryster imens jeg legede med hendes fisse hun var godt tændt i hvert fald sagde I’m coming og skyndte sig nu at sætte ned over prinsen som nu endelig kunne trække op i hende i mens hun kom var sku ret frækt . Nu var hun godt våd til jeg kunne kneppe hende i forskellige stillinger. Da det blev tid trak jeg mig ud og skød den af over maven på hende ( hader at komme i kondomet ) alt i alt et fint besøg pigen sød og naturlige ikke smuk mere sådan almindelig af udseende men dog pæn på sin egen måde brysterne er små og naturlige hun har ført et par børn kan man se på kroppen hvilken ikke gør ikke mig noget da det er helt naturligt på en kvinde i den alder missen er glat og lystig Omkring 150 cm 50 kg passer meget godt - alderen tænker jeg nok er omkring 40-45 stykker gentagelses faktoren er der kunne godt kikke forbi en anden gang håber det kan bruges VH undertegnet Redigeret tirsdag klokken 12:45 af Chawapa 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg