niasset2000 73 Skrevet 27. Maj nogen der har erfaringer med dem her? Virker utroværdigt når man skriver med ham/hende https://annoncelight.dk/showad/429025 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 376 Skrevet 27. Maj Nok en fyr, der bare gerne vil have billede af din P** 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catman 183 Skrevet 2. Juni PoulPik skrev, den 27.5.2025 at 10:45: Nok en fyr, der bare gerne vil have billede af din P** Haha også min tanke….. men hotwife-setup kan sq noget…. Følte mig også fristet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mis-kath 16 Skrevet 3. Juni Hvad har du/i - i tankerne for et setup . Skriv gerne .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niasset2000 73 Skrevet 16. Juni Mis-kath skrev, den 3.6.2025 at 08:27: Hvad har du/i - i tankerne for et setup . Skriv gerne .. Setup er at kvinden er blindfoldet, manden kigger på. Kvinden sutter den besøgende stiv, vender sig om i doggy og så tager man hende og kommer op i hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mis-kath 16 Skrevet 16. Juni niasset2000 skrev, for 41 minutter siden: Setup er at kvinden er blindfoldet, manden kigger på. Kvinden sutter den besøgende stiv, vender sig om i doggy og så tager man hende og kommer op i hende Det kan vi nok godt finde ud af .. send mig en besked .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SPatt_lion 1 Skrevet onsdag klokken 22:16 De lægger jævnligt annonce op. Aktiv nu. Jeg ofrer mig gerne og tager en for holdet men lidt mistænkelig over ingen erfaringer eller anmeldelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2080 Skrevet i går klokken 02:30 PM kan du tage i PM og lad være med at afspore. Mis-kath skrev, den 16.6.2025 at 22:55: Det kan vi nok godt finde ud af .. send mig en besked .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg