Hop til indhold
Mthom

Skavevej 1, Vinderup

Recommended Posts

Jeg har været der 2 gange...dog et par år siden...

Jeg søgte på en.dk

Under Vestjylland....Det er 4 nederste annonce, så det kører vist fint.

Holstebro skavevej nye

( Jeg kan ikke linke lige nu )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har gennem en del år været "fast" kunde ved Skavevej 1. P.g.a. bedre tilbud nu er det ca ½ år siden, jeg sidst har besøgt Suan.

Som fast kunde har jeg flere privilegier - ekstra tid og ydelser, en kop kaffe eller vin, hygge i køkken/alrum før og/eller efter lagenudfoldelserne. Hendes massage er ok og de forskellige andre ydelser er bestemt ok til prisen. Desværre er hun ryger.

Alt-i-alt kan jeg kun anbefale hende. (Vi har en god kemi sammen).

Ps - Holstebronx mente vist "eb.dk" - men "b" og "n" ligger altså tæt på hinanden på tastaturet.

Ha' en dejlig dag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja eb.dk selvfølgelig :-)

Jeg skrev på mobilen :S

Altså da jeg besøgte stedet var der jo forskellige piger...og første gang fik jeg også tilbudt en cola bagefter, men jeg nåede knapt nok at åbne den før hun sagde om jeg ikke kunne drikke den i bilen :D

Det er nok forskellen på første besøg og stamgæst :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg var lige forbi skavevej her til aften, jeg kørte endtlig efter og besøge svalereden i nabolagget, men jeg kunne da lige kører ind og se om der var kommet ny besætning hos thaierne, det var bordelmutter der bød velkommen, hende var jeg sammen med for et par måneder siden hvilken også var ok nok. Men i aften var der en mere, hun havde hvis været der et stykke tid men altså en lille spirevip, (en lille nuttet smuk thaipige) på 33 men jeg havde nu skudt hende til at være 23.

bestilte en halv time for 1000 kr... varm oliemassage med afsluttende sex, jeg var der i 45 minutter selvom jeg troende at jeg havde været der meget længere. Og så fik jeg også et glas cola... 

så alt i alt et dejlig besøg med en sød thaipige :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...