obelix52 0 Skrevet 26. Maj Davs er der en der kan fortælle noget om hende her. https://sugardaters.com/da/profile/nEZQMleQRA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HerningHerre 52 Skrevet 26. Maj Hun er i øst og vest hele tiden, jeg opgav ret hurtigt da hun blev sur over ingenting flere gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
obelix52 0 Skrevet 26. Maj HerningHerre skrev, for 42 minutter siden: Hun er i øst og vest hele tiden, jeg opgav ret hurtigt da hun blev sur over ingenting flere gange Du har ikke mødt hende så. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HerningHerre 52 Skrevet 27. Maj obelix52 skrev, for 22 timer siden: Du har ikke mødt hende så. Nej det har jeg ikke, og det fik jeg heller ikke lyst til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
billy bob 19 Skrevet 2. Juni hvad er hendes profil navn :;)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 115 Skrevet 2. Juni billy bob skrev, for 42 minutter siden: hvad er hendes profil navn :;)? Hvis du trykker på linket vil du se at hun hedder Cece love 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 214 Skrevet 11. Juni (edited) Det er hende på billederne og de ligner. Runde former og fantastiske øjne og en del tatoveringer. Hun overholder aftaler. For mig er hun dejlig at være sammen med. Redigeret 11. Juni af Den grå 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg