Hop til indhold
Rockmesexy

Aalborg - Profil: "Fræk Frk Kbh søger legeka" - overskrift: "SD legekammerater søges i 9000"

Recommended Posts

Hende her er øjensynligt en kendt svindler på facebook:

https://annoncelight.dk/showad/428973

Hun bruger sit eget telefonnummer i annoncen, så det er ret nemt at finde hendes rigtige navn (skriv det ind i Mobilepay - men husk ikke at overføre ;) )

Der er en facebook-gruppe hvor man prøver at advare folk imod hende.

Redigeret af Rockmesexy
Der manglede en parentes

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rockmesexy skrev, for 25 minutter siden:

Hende her er øjensynligt en kendt svindler på facebook:

https://annoncelight.dk/showad/428973

Hun bruger sit eget telefonnummer i annoncen, så det er ret nemt at finde hendes rigtige navn (skriv det ind i Mobilepay - men husk ikke at overføre ;) )

Der er en facebook-gruppe hvor man prøver at advare folk imod hende.

Ja jeg har besøgt hende flere gange. Hun leverer bl.a. et godt blowjob ...

Men svindler, .... det vil jeg ikke ligefrem kalde hende !

Det skal hun IKKE beskyldes for herfra. Men jeg kan selvfølgelig ikke vide alting og have kendskab til alle hendes meritter.

Men hun vil rigtig gerne kneppes. Hun er ret syg efter at blive bollet og hun er ret rimelig med pris, vilkår etc.

Så jeg synes da I skal prøve hende af (give hende en chance), for den del kan jeg godt stå inde for. Tag kontanter med - dem kan der ikke snydes med !

Held og lykke med det guys !

De bedste hilsner fra Helge N.

... Man kommer ikke ind i himmelen af sig selv ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rockmesexy skrev, for 1 time siden:

Måske jeg skulle have postet en efterlysning først, for at høre andres oplevelser!

Nogen der har en e-mail adresse på hende?

Hun er også på Sugardaters, hvis det kan hjælpe nogen, der ikke tør bruge deres telefon.... Men det koster en 2-300 i medlemsskab før man kan læse og skrive med nogen. Måske en dag jeg får læst hvad hun har skrevet til mig:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rockmesexy skrev, for 2 timer siden:

Måske jeg skulle have postet en efterlysning først, for at høre andres oplevelser!

Nogen der har en e-mail adresse på hende?

Det går nok alligevel du.

Jeg har hendes telefonnummer (jeg er ikke sikker på jeg har fået hendes mailadresse).

Helge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyde skrev, for 27 minutter siden:

Hun er også på Sugardaters, hvis det kan hjælpe nogen, der ikke tør bruge deres telefon.... Men det koster en 2-300 i medlemsskab før man kan læse og skrive med nogen. Måske en dag jeg får læst hvad hun har skrevet til mig:)

Jamen det kan jeg fortælle dig ....

Hun vil så gerne vide, hvornår du kommer ud til hende igen og knepper hende. For det er det hun hele tiden skriver til mig. Jeg tror hun er umættelig !

Som tidligere nævnt er hun ret så piksyg ...... hele tiden og hun nyder det altså. Det er ikke noget med, at hun kun gør det for pengenes skyld, det har jeg ret kraftigt opfattet.

Hun nyder at blive bollet og hun vil hele tiden.

Du kan bare sende en pb til mig, skal skal jeg sende din mail til hende via sms (fra min bollofon)

BH Helge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helge N skrev, den 26.5.2025 at 13:29:

Ja jeg har besøgt hende flere gange. Hun leverer bl.a. et godt blowjob ...

Men svindler, .... det vil jeg ikke ligefrem kalde hende !

Det skal hun IKKE beskyldes for herfra. Men jeg kan selvfølgelig ikke vide alting og have kendskab til alle hendes meritter.

Men hun vil rigtig gerne kneppes. Hun er ret syg efter at blive bollet og hun er ret rimelig med pris, vilkår etc.

Så jeg synes da I skal prøve hende af (give hende en chance), for den del kan jeg godt stå inde for. Tag kontanter med - dem kan der ikke snydes med !

Held og lykke med det guys !

De bedste hilsner fra Helge N.

hvordan lyder prisener

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...