Hop til indhold

Line i Grenå

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været der. Det er ikke hende på billederne.

Sød nok kvinde. Men lidt rund og slet ikke sexet.

Skrevet
  • Author

Mange tak til Havemand. Det er derfor Eroguide er en kæmpehjælp for mændene der gerne vil have rigitige informationer om kvinderne. I dette tilfælde med "Line"  er det klart at jeg ikke bestiller tid. Hilsen Sejer 

Skrevet

Der er flere piger rundt omkring med stort set identisk annoncetekst

Skrevet
Ventil skrev, for 21 timer siden:

@Havemander hun Thai eller hvad?

Fandt du ud af prisniveau?

Jeps, Thai.

Prisen er 1500 for en time med fuld pakke.

Skrevet

Der er i hvert fald noget uldent ved den der forretning.
For en måneds tid siden lavede jeg næsten en aftale med en anden pige på telefon nummeret i denne annonce, aftalen blev dog ikke helt færdig, da der var noget vi ikke var helt enige om prisen på, derfor stoppede vi kommunikationen, men skiltes som venner, med ordene "ikke i aften, måske en anden dag.

Jeg fandt ud af at der bliver brugt forskellige profiler på samme nummer, da jeg skrev en besked til  "Line" fordi jeg kunne li konceptet der beskrives i annoncen nu...... men da jeg til sidst tastede  nummeret ind, dukkede den tidligere kommunikation op på telefonen, så jeg slettede straks den nye forespørgsel, uden den blev sendt.

Det ligner en forretning, hvor nogen sidder og strikker aftaler sammen for flere piger...... lige præcis det jeg mindst af alt vil deltage i.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.