Hop til indhold
sejer

Line i Grenå

Recommended Posts

Jeg har været der. Det er ikke hende på billederne.

Sød nok kvinde. Men lidt rund og slet ikke sexet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak til Havemand. Det er derfor Eroguide er en kæmpehjælp for mændene der gerne vil have rigitige informationer om kvinderne. I dette tilfælde med "Line"  er det klart at jeg ikke bestiller tid. Hilsen Sejer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ventil skrev, for 21 timer siden:

@Havemander hun Thai eller hvad?

Fandt du ud af prisniveau?

Jeps, Thai.

Prisen er 1500 for en time med fuld pakke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er i hvert fald noget uldent ved den der forretning.
For en måneds tid siden lavede jeg næsten en aftale med en anden pige på telefon nummeret i denne annonce, aftalen blev dog ikke helt færdig, da der var noget vi ikke var helt enige om prisen på, derfor stoppede vi kommunikationen, men skiltes som venner, med ordene "ikke i aften, måske en anden dag.

Jeg fandt ud af at der bliver brugt forskellige profiler på samme nummer, da jeg skrev en besked til  "Line" fordi jeg kunne li konceptet der beskrives i annoncen nu...... men da jeg til sidst tastede  nummeret ind, dukkede den tidligere kommunikation op på telefonen, så jeg slettede straks den nye forespørgsel, uden den blev sendt.

Det ligner en forretning, hvor nogen sidder og strikker aftaler sammen for flere piger...... lige præcis det jeg mindst af alt vil deltage i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...