sejer 363 Skrevet 26. Maj https://annoncelight.dk/showad/426517 Er der nogen der har besøgt Line og vil fortælle om det? Hilsen Sejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 323 Skrevet 26. Maj Jeg har været der. Det er ikke hende på billederne. Sød nok kvinde. Men lidt rund og slet ikke sexet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 363 Skrevet 26. Maj Mange tak til Havemand. Det er derfor Eroguide er en kæmpehjælp for mændene der gerne vil have rigitige informationer om kvinderne. I dette tilfælde med "Line" er det klart at jeg ikke bestiller tid. Hilsen Sejer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ventil 34 Skrevet 26. Maj @Havemander hun Thai eller hvad? Fandt du ud af prisniveau? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 54 Skrevet 26. Maj Der er flere piger rundt omkring med stort set identisk annoncetekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 323 Skrevet 27. Maj Ventil skrev, for 21 timer siden: @Havemander hun Thai eller hvad? Fandt du ud af prisniveau? Jeps, Thai. Prisen er 1500 for en time med fuld pakke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 233 Skrevet 30. Maj Der er i hvert fald noget uldent ved den der forretning. For en måneds tid siden lavede jeg næsten en aftale med en anden pige på telefon nummeret i denne annonce, aftalen blev dog ikke helt færdig, da der var noget vi ikke var helt enige om prisen på, derfor stoppede vi kommunikationen, men skiltes som venner, med ordene "ikke i aften, måske en anden dag. Jeg fandt ud af at der bliver brugt forskellige profiler på samme nummer, da jeg skrev en besked til "Line" fordi jeg kunne li konceptet der beskrives i annoncen nu...... men da jeg til sidst tastede nummeret ind, dukkede den tidligere kommunikation op på telefonen, så jeg slettede straks den nye forespørgsel, uden den blev sendt. Det ligner en forretning, hvor nogen sidder og strikker aftaler sammen for flere piger...... lige præcis det jeg mindst af alt vil deltage i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg