Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har nogle af jeg anbefalinger til en slank yngre Thai der fortsætter en god og kompetent massage - også efter man er blevet vippet rundt. Og først hen mod slutningen af booket tid tilbyde et evt. hj.

- jeg oplever alt for mange steder hvor al fokus er på extra/mersalg så snart man ligger på ryggen. Efter et evt. tilkøb bliver de sidste 5-10-15 min. massage ofte meget uengageret.

/Lord

Skrevet

Hvis du er til blid massage, så er Munja i Holte præcis det du leder efter.

Alternativt er der Pranee i Brønshøj. Hun leverer en fantastisk hård massage. Og hun har på ingen måde travlt med at komme til det sjove, før hun er helt færdig. Ved at hun er begyndt at tilbyde flere og flere ydelser henover de sidste par år. Så måske er der sket et lille skred i det med ekstra ydelser. Men for blot 1 1/2 år siden var hun helt færdig med massagen før hun spurgte ind til andet. Jeg erindrer jeg lå og blev helt i tvivl om muligheden overhovedet ville byde sig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.