Hop til indhold

Sofie full service Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Har lige besøgt Sofie

https://annoncelight.dk/showad/427402

Det er 3 piger som deles om en lejlighed i en boligblok. Gode parkeringsforhold. Generelt er stedet fint nok.

Jeg ved ikke om alle 3 er glædespiger. Jeg fik min omgang med den ældste af de 3.

Jeg føler det er en standart oplevelse med østeuropæiske glædespiger. De taler engelsk - kun lige til det går an. Vi skulle afbryde akten i starten for at afklare hvad jeg havde købt, selvom det var udspecificeret og accepteret i sms korrespondancen. Efter vi fik hentet telefonen og set efter fik jeg dog min vilje med 45min bj uden gummi og sex med, for 1000kr.

Skønhed er jo subjektivt. Hendes ansigt så lidt hærget ud. Men så meget skal man jo ikke kigge hende i øjnene. Brysterne var lidt kedelige men bagdelen sidder fast og fint. Fint nok til mig.

Hun mente jeg kun havde 5 minutter tilbage og skulle blive færdig efter de første 17 minutter. Det protesterede jeg imod og hun fortsatte samtidig med at hun mumlede noget om at når man køber 45 minutter, så er det normalt at det kun tager ca 20-25 minutter.

Men jeg nåede i mål. Dog måtte jeg hjælpe lidt til selv.

jeg kommer ikke igen, og det er ikke kun fordi jeg ikke er i Aalborg ret tit.

Redigeret af Trylledejen
Typo

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.