Flotfyr2024 12 Skrevet 24. Maj Hej med jer! Jeg skrev forleden dag til PP for at høre hvilke piger der pt er i forretningen. Her var svaret tilbage at det var Bella og Gib. Jeg fik tilmed sendt et billede af Bella, og jeg syntes hun ser fristende ud. Dog vil jeg lige høre om der er andre der kan fortælle hvis de har nogle erfaringer med Bella, og om det har været godt eller skidt? Tak på forhånd! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 30 Skrevet 24. Maj Flotfyr2024 skrev, 1 time siden: at det var Bella Denne kvinde? https://annoncelight.dk/showad/418983 I Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2081 Skrevet 25. Maj Ingen er interesset i at du følger med. I en anden tråd, har du blot kommenteret at en GP ser dejlig uden uden at bidrage. Når du skriver et indlæg, så overvej i hvilket omfang dit indlæg øger værdien til emnet, trådstarter har oprettet. gez3 skrev, for 17 timer siden: Følger lige med 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 153 Skrevet 29. Maj gez3 skrev, den 24.5.2025 at 10:41: Følger lige med Hvis du vil følge med på et indlæg, så brug knappen "Følg dette" oppe i toppen, så behøver du ikke lave støj ved at skrive et svar. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude TheDude 177 Skrevet 31. Maj Voiggodrengen skrev, den 24.5.2025 at 11:31: Denne kvinde? https://annoncelight.dk/showad/418983 I Ja det er hende ! Men jeg har ikke besøgt. Gib sendte et billede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 30 Skrevet 31. Maj TheDude TheDude skrev, for 2 timer siden: Ja det er hende ! Men jeg har ikke besøgt. Gib sendte et billede. Hun har heddet Ticha (ikke Tisha) Sunisa, Mona Narak med mere. Jeg havde for længe siden samme oplevelse som Tivoli i nedenstående anmeldelse , blot mere intetsigende. Jeg stoppede besøget efter et kvarteres tid og gik. Hun her ikke ret høj, temelig buttet og meget blød. Brysterne er lige lange Der er. nogen som har skrevet begejstre om hende så enten svinger hun i lege humør eller også har det en anden årsag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg