obelix52 0 Skrevet 24. Maj Hejsa er helt ny her inde og i sugardating miljøet er der nogle der har mødet hende her og kan løft sløret lidt om hun er seriøs. https://sugardaters.com/da/profile/OLZBd4JOWq Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skarty 3 Skrevet 24. Maj Jeg havde en aftale med hende i fredags, spurgte efter hendes adresse kort tid inden, og lige pludselig var jeg blokeret. Det samme skete med en anden profil, womanwoman, som jeg er ret sikker på er den samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
obelix52 0 Skrevet 25. Maj skarty skrev, den 24.5.2025 at 10:23: Jeg havde en aftale med hende i fredags, spurgte efter hendes adresse kort tid inden, og lige pludselig var jeg blokeret. Det samme skete med en anden profil, womanwoman, som jeg er ret sikker på er den samme. Virker ikke særlig tiltalende. Hvad havde i aftalt. Kan være hun har fortrudt det i har aftalt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
obelix52 0 Skrevet 25. Maj Men kunne da være dejligt hvis der er andre der har noget at fortælle måske positivt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skarty 3 Skrevet 25. Maj Muligt hun bare har fortrudt, men så kunne hun bare sige, det i stedet for at blokere mig. Vi havde aftalt almindelig blid sex til 1500 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Danmark 1 Skrevet 3. Juni Hun har haft 5-6 forskellige profiler og har været på sugardating gennem nogle år. Har mødt hende og synes personligt ikke det var en oplevelse jeg har brug for at prøve igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg