Hop til indhold

Sugarbabe i Herning

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde en aftale med hende i fredags, spurgte efter hendes adresse kort tid inden, og lige pludselig var jeg blokeret. Det samme skete med en anden profil, womanwoman, som jeg er ret sikker på er den samme. 

Skrevet
  • Author
skarty skrev, den 24.5.2025 at 10:23:

Jeg havde en aftale med hende i fredags, spurgte efter hendes adresse kort tid inden, og lige pludselig var jeg blokeret. Det samme skete med en anden profil, womanwoman, som jeg er ret sikker på er den samme. 

Virker ikke særlig tiltalende. Hvad havde i aftalt. Kan være hun har fortrudt det i har aftalt 

Skrevet
  • Author

Men kunne da være dejligt hvis der er andre der har noget at fortælle måske positivt. 

Skrevet

Muligt hun bare har fortrudt, men så kunne hun bare sige, det i stedet for at blokere mig. Vi havde aftalt almindelig blid sex til 1500 kr.

• 2 weeks later...
Skrevet

Hun har haft 5-6 forskellige profiler og har været på sugardating gennem nogle år. Har mødt hende og synes personligt ikke det var en oplevelse jeg har brug for at prøve igen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.