Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej er der nogen gode steder I Herning. Der giver god massage gerne med et erotiske pirring.

Skrevet

Kan anbefale kasai.

Endelig skriv hvis du finder eller kender andre 

Skrevet
DennisMC skrev, for 4 timer siden:

Kan anbefale kasai.

Endelig skriv hvis du finder eller kender andre 

Kasai ? Hvor er det?

Skrevet
Mastager skrev, for 20 minutter siden:

Kasai ? Hvor er det?

Beklager - der skulle stå Fasai

• 2 weeks later...
Skrevet
DennisMC skrev, den 24.5.2025 at 14:35:

Beklager - der skulle stå Fasai

Jeg har også besøgt Fasai, og to ud af de tre gange fået hj uden selv at spørge efter det.  Fin og hård massage, i øvrigt.                              Det er umiddelbart kun den ene (ikke ejeren) der giver ekstra Den første gang trak hun bare mine shorts af og gik igang. Anden gang var det ejeren der masserede, og hun blev afløst af den anden som så gjorde det sidste færdig.

Nogen der har fået mere end det?

Skrevet

Jeg var også på besøg hos fasai i går - God hård massage. 
da hun var færdig, spurgte hun om ekstra. Jeg spurgte ind til hvad det indebar - Hun svarede Handjob, da hun ikke turde mere end det længere. Hun gik i gang, jeg fik lov at røre ved hendes patter alt det jeg ville - Jeg forsøgte at trække hendes bukser ned, det indvilligede hun i. Så hun fik lidt finger imens hun rykkede den af på mig. 

Skrevet
Ungfyr30 skrev, den 6.6.2025 at 10:51:

Jeg var også på besøg hos fasai i går - God hård massage. 
da hun var færdig, spurgte hun om ekstra. Jeg spurgte ind til hvad det indebar - Hun svarede Handjob, da hun ikke turde mere end det længere. Hun gik i gang, jeg fik lov at røre ved hendes patter alt det jeg ville - Jeg forsøgte at trække hendes bukser ned, det indvilligede hun i. Så hun fik lidt finger imens hun rykkede den af på mig. 

Hvad måtte du slippe for det?

• 3 months later...
Skrevet

Hej 

Nogen som ved om man stadig kan være heldig, hos Fasai?

God dag, nu er det snart weekend 

Skrevet
Samba skrev, den 7.6.2025 at 20:32:

Hvad måtte du slippe for det?

Hvis det kun er Fasia der er i klinikken en hun med på det hele og knepper som om det var sidste gang, syntes der mangler lidt tilstedeværelse men dejlig stram og hulker lidt. 

Skrevet

På hjemmesiden står der ellers med store bogstaver, at der “ikke ydes nogen former for intim massage”

Derfor har jeg fravalgt et besøg.. Meeen nu tænker jeg at jeg må forbi. Hvornår har du sidst fået sex der? 

Skrevet
Tungen1972 skrev, 1 time siden:

Hvis det kun er Fasia der er i klinikken en hun med på det hele og knepper som om det var sidste gang, syntes der mangler lidt tilstedeværelse men dejlig stram og hulker lidt. 

Det lyder jo spændende,  man må hellere aflægge et besøg.

Tak for svar.

Skrevet
Kugodt skrev, den 18.9.2025 at 19:04:

Det lyder jo spændende,  man må hellere aflægge et besøg.

Tak for svar.

Jeg ville helt sikkert køre til Vejle istedet, det er sex på et helt andet niveau, men de er ikke prof på massagen men det er nok svært at få det hele 

Redigeret af Tungen1972

Skrevet
Luxuria skrev, den 18.9.2025 at 18:23:

På hjemmesiden står der ellers med store bogstaver, at der “ikke ydes nogen former for intim massage”

Derfor har jeg fravalgt et besøg.. Meeen nu tænker jeg at jeg må forbi. Hvornår har du sidst fået sex der? 

Jeg kommer der ikke længere fordi jeg syntes hendes massage er god med sex delen er for ringe og man kan jo ikke være sikker på hun er alene

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.