Hop til indhold

Recommended Posts

Min aller første oplevelse med en glædespige og bestilte tantrisk massage med afslutning.

Udseende efter billederne passede 100 %, men nogen jeg ikke brød mig om er:

Betaling foregik til et nummer på en Marcus også tog hun billede af betalingen..... Det må jo tyde på hun ikke er selvstændig, selvom hun bekræftede, at det var hun, da jeg spurgte ind til det før mødet.

Ikke specielt personlig sted hun holder til. Hun brugte alt for lang tid på massage af ben og ja afslutningen fokuserede hun da på, men fik ikke den tid med erotik som jeg havde håbet på.

Desuden opdagede jeg bagefter, at jeg betalte for 60 min sex, selvom jeg bestilte massagen mv. og heller ikke havde sex med hende. Det er småpenge 100 kr. i forskel, men alligevel.

Hun var meget tavs undervejs og ikke specielt imødekommende og ja måske ikke lige den førstegangs oplevelse, som jeg havde håbet på !

https://annoncelight.dk/showad/419366

Del dette indlæg

Link til indlæg
LaVidaLoco skrev, for 1 time siden:

Marcus også tog hun billede af betalingen..... Det må jo tyde på hun ikke er selvstændig, selvom hun bekræftede, at det var hun, da jeg spurgte ind til det før mødet.

Af erfaring har udenlandske gpere mindre troværdigheder end bilsælgere og politikere i DK. Dvs 0!

https://annoncelight.dk/profile/My+World

Ikke specielt personlig sted hun holder til. Hun brugte alt for lang tid på massage af ben og ja afslutningen fokuserede hun da på, men fik ikke den tid med erotik som jeg havde håbet på.

Kan du uddybe:

Hvad er et ikke personligt sted: garage, traffikeret?

For lang tid på ben = taktik men hvad: 30 min ben?

Håbet på erotik =  havde I forventningsafstemt? Talte hun engelsk? Havde du booket via sms? Havde du håbet på gfe eller tantra eller sex til 1100 for en time?

måske ikke lige den førstegangs oplevelse, som jeg havde håbet på !

Fremover vælg kun ANMELDTE gpere med en form for garanti og husk at forventningsafstemme ikke kun pr sms! 

Tak for anmeldelse/advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
nillerniller skrev, for 7 timer siden:Havde du håbet på gfe eller tantra eller sex til 1100 for en time?

Massage står til 1400 for en time.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BrandMand09 skrev, for 16 timer siden:

Massage står til 1400 for en time.

Ja det gør den og hun opkrævede 1500 og var ikke opmærksom på, at det stod til 1400 :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
LaVidaLoco skrev, for 4 timer siden:

Ja det gør den og hun opkrævede 1500 og var ikke opmærksom på, at det stod til 1400 :-(

Ja, min pointe var, at du ikke kun havde betalt kr. 1100

Del dette indlæg

Link til indlæg

1100 var en slåfejl på tlf. Så godt prisen var 1400. For en rigtig nuru tantra lingam er prisen som regel en anden og ofte ikke noget man bare lige klarer på en vupti time. Personligt ville jeg aldrig vælge en uanmeldt udlænding til den slags og ikke uden at se et bevis for alle hendes fine uddanelser. Red flag x flere. Har heller aldrig hørt om en tantra massør/massøse, der tilbyder cof og cim og direkte samleje. Har lige checket 8 tantra steder og alle gør en dyd ud at skrive: påklædt, ingen sex. 

LaVidaLoco skrev, den 23.5.2025 at 21:02:

Desuden opdagede jeg bagefter, at jeg betalte for 60 min sex, selvom jeg bestilte massagen mv. og heller ikke havde sex med hende

Igen må rådet være at forventningsafstemme og måske udvælge ANMELDTE piger uden en Marcus. Og sikre sig enten en uddannet massør eller en 'dygtig knaldepige'. Den perfekte kombi læser man sjældent om. Hver for sig er der mange virkelig dygtige. 

'BARE LIDT BERØRING' var sidste anmeldelse....

Men hun er altså anmeldt. 2 gode. En del dårlige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nillerniller skrev, for 4 timer siden:

1100 var en slåfejl på tlf. Så godt prisen var 1400. For en rigtig nuru tantra lingam er prisen som regel en anden og ofte ikke noget man bare lige klarer på en vupti time. Personligt ville jeg aldrig vælge en uanmeldt udlænding til den slags og ikke uden at se et bevis for alle hendes fine uddanelser. Red flag x flere. Har heller aldrig hørt om en tantra massør/massøse, der tilbyder cof og cim og direkte samleje. Har lige checket 8 tantra steder og alle gør en dyd ud at skrive: påklædt, ingen sex. 

Igen må rådet være at forventningsafstemme og måske udvælge ANMELDTE piger uden en Marcus. Og sikre sig enten en uddannet massør eller en 'dygtig knaldepige'. Den perfekte kombi læser man sjældent om. Hver for sig er der mange virkelig dygtige. 

'BARE LIDT BERØRING' var sidste anmeldelse....

Men hun er altså anmeldt. 2 gode. En del dårlige.

Nej det lektie har jeg så lært. Men det var også min første gang og ja næste gang vil jeg følge anmeldelser af pigerne :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi har sagt farvel til en af de herværende brugere, der ikke har kunnet finde sig tilrette efter sin tilbagekomst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...