mand34 2 Skrevet 23. Maj Hej, jeg synes gravide kvinder er det smukkeste, så jeg har altid gerne ville være sammen med en gravid kvinde. Da jeg ikke har charmen eller udseendet til at forføre en gravid kvinde, overvejer jeg at besøge en gravid glædespige. Det er sjældent muligheden er der, men er der nogen der ved om gravide glædespiger får skader af at være sammen med forskellige mænd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9456 Skrevet 23. Maj Hvis du googler dit spørgmål vil du finde nedenstående De fleste gravide får lyst til sex igen, når graviditetskvalmen og trætheden er aftaget, og så er der intet til hinder for, at man kan dyrke sex helt frem til fødselstidspunktet. Barnet ligger godt beskyttet i livmoderen. Ved vaginalt samleje er der hverken risiko for infektion eller for at skade barnet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 57 Skrevet 23. Maj https://annoncelight.dk/showad/428575 hende her kunne måske være noget? Det er ikke mange der kommer frem når man søger på annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebboy10 12 Skrevet 24. Maj Argh. Den kan nok ikke blive mere fake. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg