Hop til indhold

Thai Ladyboy: god til egentlig massage? (kbh)

Featured Replies

Skrevet

Hej med Jer

Har I et par gode forslag til en køn og  feminin thai ladyboy der er god til egentlig massage?

og måske selvfølgelig lidt mere frækt…! 
men et sted hvor man kan få en egentlig massage bare en lille smule frækkere!

Redigeret af pcsx

Skrevet

Jeg ønsker ikke at kritisere hverken Lisa eller Kate, som er super smukke, og som bestemt ikke er dårligt selskab. Men hos begge var massagen komplet ligegyldig. I hvert fald i mit tilfælde. Jeg lå bare og håbede, at det snart var overstået, så vi kunne komme i gang med noget sjovere :biggrin:

Skrevet
pcsx skrev, for 5 timer siden:

Hej med Jer

Har I et par gode forslag til en køn og  feminin thai ladyboy der er god til egentlig massage?

og måske selvfølgelig lidt mere frækt…! 
men et sted hvor man kan få en egentlig massage bare en lille smule frækkere!

Det bliver en af de svære.

Hvis hun vil have dig så får du ikke meget massage.

Hvis hun når først af klunset og først hen i sengen så er det lige meget hvad du lige har stået og aftalt, der blev slaget allerede afgjort.

Det skal nok gå hvis du er en smule omstillingsklar.

Skrevet
  • Author

Tak for alle input.  Både sjove og interessante!

Skrevet
Nednamdyl skrev, for 12 timer siden:

Kan du sige lidt om størrelsen på udstyret...:-)?

Nu havde jeg ikke målebåndet fremme, men de 18 cm lyder optimistisk. Jeg vil nok gætte på omkring det halve - sådan typisk Thai størrelse. Men hun holdt en god erektion under det meste af seancen.

Skrevet
juipui skrev, den 29.5.2025 at 23:00:

Nu havde jeg ikke målebåndet fremme, men de 18 cm lyder optimistisk. Jeg vil nok gætte på omkring det halve - sådan typisk Thai størrelse. Men hun holdt en god erektion under det meste af seancen.

Tak for svaret...:-) Jeg foretrækker så absolut at udstyret er småt, hvis jeg skal være den passive...:-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.