Hop til indhold
pcsx

Thai Ladyboy: god til egentlig massage? (kbh)

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Hej med Jer

Har I et par gode forslag til en køn og  feminin thai ladyboy der er god til egentlig massage?

og måske selvfølgelig lidt mere frækt…! 
men et sted hvor man kan få en egentlig massage bare en lille smule frækkere!

Redigeret af pcsx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ønsker ikke at kritisere hverken Lisa eller Kate, som er super smukke, og som bestemt ikke er dårligt selskab. Men hos begge var massagen komplet ligegyldig. I hvert fald i mit tilfælde. Jeg lå bare og håbede, at det snart var overstået, så vi kunne komme i gang med noget sjovere :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
pcsx skrev, for 5 timer siden:

Hej med Jer

Har I et par gode forslag til en køn og  feminin thai ladyboy der er god til egentlig massage?

og måske selvfølgelig lidt mere frækt…! 
men et sted hvor man kan få en egentlig massage bare en lille smule frækkere!

Det bliver en af de svære.

Hvis hun vil have dig så får du ikke meget massage.

Hvis hun når først af klunset og først hen i sengen så er det lige meget hvad du lige har stået og aftalt, der blev slaget allerede afgjort.

Det skal nok gå hvis du er en smule omstillingsklar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nednamdyl skrev, for 12 timer siden:

Kan du sige lidt om størrelsen på udstyret...:-)?

Nu havde jeg ikke målebåndet fremme, men de 18 cm lyder optimistisk. Jeg vil nok gætte på omkring det halve - sådan typisk Thai størrelse. Men hun holdt en god erektion under det meste af seancen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
juipui skrev, den 29.5.2025 at 23:00:

Nu havde jeg ikke målebåndet fremme, men de 18 cm lyder optimistisk. Jeg vil nok gætte på omkring det halve - sådan typisk Thai størrelse. Men hun holdt en god erektion under det meste af seancen.

Tak for svaret...:-) Jeg foretrækker så absolut at udstyret er småt, hvis jeg skal være den passive...:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...