Gammelnok 276 Skrevet 30. Marts, 2014 25% af danskerne er for et forbud mod købesex: http://jyllands-posten.dk/indland/ECE6600925/flertal-forbud-mod-koebesex-skader/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 31. Marts, 2014 Jeg tror ikke på at købesex bliver forbudt, og grunden til det er at nogle gæve piger fra bla. SIO med Susanne i front som talskvinde har været i medierne for at tale for købesex og givet nogle rigtig gode grunde til hvorfor det ikke skal ulovlig gøres. Nu bliver vi ikke beskrevet som ludere, men som sexarbejdere. Ordet luder får folk til at få et billed i deres hoved eks. af nogle stakkels kvinder der sidder på et skummelt og beskidt bordel, som så ligger i med nogle uhaaaa noget så grimme mænd der bare vil udnytte de åhhh så stakkels kvinder som mere eller mindre er tvunget ind i faget enten pga. Igen rigtig grimme mænd altså alfonser der vil tjene penge på dem, eller nogle stakkels kvinder der gør det for at skaffe penge til stoffer. Eller også så var vi i hvertfald på et eller andet for at kunne klare det, fordi det måtte da virkelig være så hårdt og skadeligt at ligge i med alle de slemme mænd. Jeg vil æde min gamle sok på at sådan tænkte rigtig mange når de hørte det ord hvis vi går bare 15 år tilbage. Så er der en kvinde der stiller sig frem, æichhh nu kan jeg selvfølgelig ikke komme på hvad det var hun hed. Men hun begynder at gøre op mærksom på at sådan var det altså ikke. Hun fik så ikke ændret folks fordomme så meget, men lidt. Så der nogle mænd der lavede en loge hvor. Mænd der besøgte massagepiger kunne få sig en dialog om deres oplevelser med pigerne. Lige så stille begyndte massagepigerne så også at melde sig ind. Så var der nogle nysgerrige journalister der sad og læste med, og de kunne jo se at mange af mændene jo faktisk var rigtige Gentlemænd der skrev pænt om de piger de besøgte( der var selvfølgelig også dårlige anmeldelser). De læste om piger der beskrev at de var glade og stolte af deres job. Og så eksploderede det pludselig bare (igen kan ikke rigtig huske hvilke medier der startede med at gøre opmærksom på venuslogen.) Det er nu også lige meget. Men bla. Blev der skrevet at nogle piger mente at de var lykkelige ludere, og så startede debatterne om det nu også kunne passe. Især feministerne gik helt amok. Og jo mere de gik amok des mere var vi en flok massagepiger der sagde at det var vi altså, og argumenterede fanme røven ud af bukserne for at få dem til at holde kæft med at bedre vidende om hvordan vi piger havde det med vores job. En aften nævnte jeg i en af debat strengene vi piger havde startet om den lykkelig luder( burde egentlig nok sige. Vi piger der havde det fint med jobbet) at jeg gerne ville stå frem og forsøge at få de fucking feminister til at forstå. Der skulle ske noget for den kære Mette Frederiksen var konstant i medierne for at få købesex forbudt og vi var sgu ved at gå i panik, for vi ville jo ikke miste vores job. De snagende journalister der fulgte med på VL ( sikkert for at finde noget snavs at skrive om) fangede mit tilbud til pigerne med det samme. Og allerede næste morgen eksploderede det hele igen. Rigtig rigtig mange medier meldte sig på banen og ville høre hvad jeg havde tænkt mig. Det er så nævnt i en anden streng i dette forum hvad der skete. Så det vil jeg ikke komme så meget ind på. Til dem der ikke har læst det så lavede vi jo Bdea. Der blev i den grad rusket op i det med om hvor vidt vi var piger der havde det fint med jobbet i aviser og ikke mindst på nettet. Hvor feminister oprettede www.luder.dk det var nok mest der jeg/ brugte energier på at få lukket kæften på de rent ud sagt møgkællinger der sad der og dømte os. Og prøvede at overbevise os om hvor ulykkelige vi var. Hooooold nu kæft mand et arbejde, med at prøve at omvende dem og Har næsten lyst til at skrive Mette fucking Frederiksen. Det vigtigste for os, var at de skulle lære at skelne mellem human trafficking og de danske piger der gjorde det frivilligt. Vi var jo alle enige om at trafficking var noget skrækkeligt noget og det skulle bare forbydes. Men vi danske piger vi ville sgu have vores job i fred, for der var altså brug for os. Til mænd hvis kone sikkert var en feminist (haha) der både var røvkedelig i sengen og som ikke lige gad eks. At trimme busken, gøre sig lidt lækker, smide deres fucking joggingbukser, i det hele taget gøre noget så mændene gad kneppe dem. De handicappede, Mænd der er til uforpligtende sex, de pædofile, den tykke men sikkert rigtig søde mand, den grimme mand som ingen piger ville vide af. Mænd med lidt specielle ønsker de måske ikke har en chance for at få lov til at prøve med deres pisse sure koner. Mænd som nu en gang bare tænder på købesex, eller bare gerne vil knalde en pisse flot og fræk pige der ved hvordan man gør det pis der osv... Altså feministerne fik vi nok ikke omvendt, ville sgu være naivt at tro. De har sgu bare set sig sure på os sexarbejdere, nok fordi vi bare er så meget frækkere og lækre end dem og ved en hel masse om hvordan man begærer en mand. Fnis fnis. Fuck dem, de kan sgu bare komme ind i kampen som Jasmin siger . Nå. Nu skal jeg nok snart komme til pointen med det den her streng jo egentlig handler om. Der var jo en helt masse danskere der fulgte med i debatterne på nettet og i de andre medier. Og som fattede det der med at vi tog vores job ligesom sygeplejesker, kassedamer, what ever, de er sgu da heller ikke altid lykkelige i deres job. Et par af os inviterede medierne med på klinikkerne så de kunne se de flotte steder og hvordan vi havde gæster og ikke kom tudbrølende ud fra bollerummet efter hver gæst, tværtimod, så smilede vi fordi at nu havde vi gjort endnu en mand glad og tilfreds. Det er jo det vores job går ud på. De så at mændene var ganske almindelige mænd osv... Så kom SIO på banen og forsatte vores arbejde Susanne gik til medierne og de begyndte at kalde os sexarbejdere, og så var det måske ikke længere så slemt endda. Taaaaak til SIO og Susanne. Pludselig havde de handicappede ikke lov til at få et trut i hornet, for de havde da ikke brug for sex. Det gav jo også lidt mediestorm. Gag ge lag siger jeg bare. Gu fanden skulle de da have noget sex. Alle har sgu da ret til sex, og så er det jo nærliggende og indlysende at der er brug for os. Danskerne har fulgt med i alt det her og syntes det er okay. Det er da bare lige de feminister, og sure koner man ikke kan nå indtil. Lige en sidste ting. Vi ved jo alle at de har gjort det forbudt med købesex i Sverige. Og nu er det begyndt at komme frem hvor meget eks. Voldtægts % er steget, og for ikke at blive opdaget og straffet foregår købesex nu på mange skumle og beskidte steder. Alle ulemperne ved at forbyde købesex i Sverige dukker op nu. Det ved politikerne nu. Så øhhhh tror næppe de begår samme fejl. Danskerne generelt ved det også, og har et helt andet syn på det i dag end de havde for 15 år siden. Netop fordi vi tog kampen op. Og sagde nej fanme du !!! Vi vil sgu bestemme over vores egen krop, og mændene har vel lov til at bruge banditten til det de vil så længe det ikke er på dyr, børn osv..... Hvis de vil have folkevalg( eller hvad det hedder) om købesex. Så bliver det ikke ulovlig gjordt. Og slet ikke hvis blå blok kommer på banen igen, Det skal de fanme. Basta. Vores borgmester i Esbjerg er jo venstre mand. Han sagde en gang Esbjerg er en havneby hvad der tilhører. Og sådan er det. Punktum. Som jeg altid skriver når jeg laver lange indlæg kl. lort om natten og ikke lige orker At rette stavefejl og vrøvle sætninger håber i bærer over med mig. Godnat Sunny :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 31. Marts, 2014 ...er helt klart imod købesex, det burde være gratis. Længe leve fri sex...sov godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. Marts, 2014 Godt indlæg Pia. Det vil blive læst både her og der. Jeg læste om Sverige og deres forbud. Det var en politi "et eller andet" der udtalte, at det nu var blevet meget sværere at finde de skumle bagmænd der handler med piger. Årsagen er at hele prostitutions miljøet er "forsvundet" fra overfladen. Politiet ved meget mindre om hvad der foregår end før, og antallet af deres kontakter i miljøet er skrumpet. Vedr. Sio, så ser det ud til at Cecilie har overtaget posten som talskvinde. Susanne kan sikkert også godt trænge til lidt aflastning, og så er Cecilie et godt valg. Tak til begge fra mig, for deres store frivillige arbejde. Det er tankevækkende at Birgit Petersson, lektor ved Kbh Uni afd for Medicinsk Kvinde- og Kønsforskning, fastslår at: "Prostitution er skadeligt - så enkelt er det" Det er da et statement, men temmelig uforståeligtt, idet hun fortsætter: "Der findes ikke valid forskning om de skadelige konsekvenser ved prostitution, eller hvordan et forbud vil påvirke omganget, da det er et svært felt at forske i" To udtalelser der råber mod hinanden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 31. Marts, 2014 ...er helt klart imod købesex, det burde være gratis. Længe leve fri sex...sov godt Med lidt fri (over)fortolkning, kunne det sikkert redde rigtig mange kernefamilier og dermed spare samfundet for rigtig mange penge, hvis man kunne gå til lægen og få en recept på 10x et-eller-andet hos en købepige og så kan hun få pengene refunderet i "systemet". Spørgsmål på arbejdspladsen: Nå - du har nok ondt i ryggen - skal du til fys? Næh - jeg har fået en recept hos lægen på et 10-turskort til thaimassage Så ville jeg nok frekventere lægen lidt oftere og rigtig mange er glade 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pmikelsen Skrevet 31. Marts, 2014 (edited) Godt indlæg Pia. Det vil blive læst både her og der. ÅE - hva mener du lige med Pia. Er det ik Sunny du henviser til??? Redigeret 31. Marts, 2014 af Pmikelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. Marts, 2014 ÅE - hva mener du lige med Pia. Er det ik Sunny du henviser til??? Jo for pokker. Det var fordi jeg havde Pia Lindblads nye avarar på hjernen . Undskyld Sunny- og nu er det for sent at rette i indlæget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13670 Skrevet 31. Marts, 2014 Jo for pokker. Det var fordi jeg havde Pia Lindblads nye avarar på hjernen . Undskyld Sunny- og nu er det for sent at rette i indlæget. Jeg troede det var Varme Pia´s kavalergang du havde fået næsen begravet for dybt i - men ellers kan du bare selv trykke på "anmeld" knappen under indlægget og skrive et pænt brev til Admin om at få rettet/slettet/omskrevet, hvis du synes du har lavet for meget volapyk. Hvis der er meget du vil ændre kan det være en tidsbesparelse for admin at du simpelthen skriver hele indlægget om og sender det til Admin, så han bare behøver slette dit oprindelige indlæg og indsætte det nye. Men hvis der er nogen, der allerede har kommenteret dit indlæg i forhold til dit volapyk, kan det være bedre at forklare fejlene i et nyt indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frej af Asgaard 823 Skrevet 31. Marts, 2014 Det skræmmende ved Sverige er at forbuddet blev indført selvom det var meningsmålinger, som viste at et flertal af befolkningen var imod et forbud. Jeg vil endda stadig tro at, hvis man lavede meningsmålinger i dag omkring samme emne ville der stadig væk være et flertal imod et forbud. Men i Sverige er politik blevet åh så moralsk og politisk korrekt at nu går ALLE partierne ind for at opretholde forbuddet uanset hvad befolkningen mener, fordi de mener at det er en moralsk tabersag at gå ind for en afskaffelse. I stedet for at tjene befolkningen vil man nu hellere opdrage befolkningen til at følge sine egne ideologi, hvilket begynder at minde skræmmende meget om totalitære stater. Problemet er at pressen i gennem en årrække har forlangt mere og mere moralsk korrekt opførsel af vores politikere og i stedet for at diskutere en politikers idéer og visioner handler det nu mere om politikerens personlige moral og private opførsel. Det sker i Danmark, men i endnu højere grad i Sverige. Når en hver kan se at hvis man skal være politiker skal man have et helt "moralsk rent" privatliv, så ender det med at vi kun har de moralske dydsmønstre tilbage i politik, og det er sgu ikke videre godt, for så forstår de ikke resten af befolkningen. Vi mangler nogen politikere som drikker, ryger og horer, uden at pressen behøver at sætte deres udskejelser på forsiden; men i stedet magter at fokusere på deres politik. Det er sjældent at dydsmønstre har fået nogen nyskabende idéer - udover at lave nye forbud eller opdrage på befolkningen. Vi er desværre påbegyndt en glidebane hen imod middelalderlige tilstande - dengang dømte man folk efter hvor hellige eller uhellige de var og ikke efter lov og ret. Husk på det næste gang en politiker bliver hængt ud for et eller andet umoralskt 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg