Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Jeg er netop nu i Alanya ankom i søndags og var på sjov tirsdag :D

Jeg søgte lidt rundt på nettet og fandt bl.a. denne side https://www.citytourgirls.com/eysan-896286 men i en engelsk version som jeg ikke lige kan finde nu.

Jeg skrev til dem og vi snakkede lidt frem og tilbage. Da jeg ikke må modtage gæster på mit hotel anbefalede de et sted ude i byen, et lidt nedkørt hotel men pænt og rent.

De sendte forskellige billeder som alle viste sig at være falske.

Men op mødte en pige i midt 20'erne som viste sig at være tyrkisk, OK engelsk måske 5 kilo for meget men til gengæld nogle fantastiske ægte bryster og en god attitude.

Alt i alt €200 for 2 timer + hotel (300kr.)

Jeg fik hendes nummer så vi ikke skulle igennem "agency" næste gang, jeg ville gentage hvis det ikke var man skulle finde hotel ude i byen.

Alt i alt jeg fik hvad jeg kom for og tog glad hjem på mit hotel.

Redigeret af spaceman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg spurgte hvad en overnight ville koste og det var €600 fra eftermiddag til næste morgen, det kæmper jeg lidt med nu, skal, skal ikke :D

Redigeret af spaceman

Del dette indlæg

Link til indlæg
spaceman skrev, for 30 minutter siden:

Jeg spurgte hvad en overnight ville koste og det var €600 fra eftermiddag til næste morgen, det kæmper jeg lidt med nu, skal, skal ikke :D

Min gamle mor sagde engang ‘Det du ønsker, men ikke køber når du er ude og rejse, vil du fortryde at du ikke købte, når du kommer hjem’.
Go’ for it!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tag på summergarden,  et sted udenfor Alanya... der får du de sprødeste piger, og bestik så natportier på dit hotel...., så du kan få hende med op...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tro mig har prøvet med hotellet men det er rimeligt upscale sted og de tillader ikke den slags :(

Jeg skrev her for at fortælle det er muligt i Alanya selv om det ikke var nogle positive reporter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SoveReign skrev, den 22.5.2025 at 18:06:

Min gamle mor sagde engang ‘Det du ønsker, men ikke køber når du er ude og rejse, vil du fortryde at du ikke købte, når du kommer hjem’.
Go’ for it!

Det gjorde ikke mit liv nemmere :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
SoveReign skrev, den 22.5.2025 at 18:06:

Go’ for it!

Kender dig ikke men du har en dårlig indflydelse på mig.

Har booket dame og hotel til imorgen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
spaceman skrev, for 16 timer siden:

Kender dig ikke men du har en dårlig indflydelse på mig.

Har booket dame og hotel til imorgen :D

Dén har jeg aaaldrig hørt før ;)
God fornøjelse!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...