Hop til indhold
Lagkageboy

45 min 2 udløsninger

Recommended Posts

Skal for første gang prøve 2 udløsninger, men er bange for det bliver akavet mellem. Kan jo ikke bare gå i gang lige med det samme. Hvad laver man mens man venter? Hvordan ville i tackle situationen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lagkageboy skrev, for 4 minutter siden:

Skal for første gang prøve 2 udløsninger, men er bange for det bliver akavet mellem. Kan jo ikke bare gå i gang lige med det samme. Hvad laver man mens man venter? Hvordan ville i tackle situationen?

Jeg er kun kommet 2 gange, én enkelt gang. Hvilket ikke siger så lidt. Enten, så kan du eller så kan du ikke. Ofte ligger man og hygger sammen imellem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lagkageboy skrev, for 8 minutter siden:

Hvordan ville i tackle situationen

S

N

A

K

K

E

Med damen INDEN. Forventningsafstemme er altid en god ide for begge. De her generelle råd er jo umulige, når du ikke fortæller mere specifikt:

Dansk gp

Din første gang

Er du udafvendt og snakkesalig eller genert

Kan hun ikke forstå engelsk

Har du kun 45 min

Spilder hun de første 20 min

Har du besøgt hende før

Du kan:

Lave en omelet eller krydsogtværs

Bede om massage el massere hende

Tage et bad (er der bad)

Bede om nussen, bj, strip

Fortælle en vittighed (latter løsner op)

Se youtube

Snakke (hvis I taler samme sprog)

Derfor:

Se første ord på 6 bogstaver. 

Snak med, spørg om, forventningsafstem. Ikke med os og andre men den, du skal besøge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare nyd den første udløsning til det fulde.

Om den kommer op igen afhænger af MANGE ting; alder, liderlighed, stress (du stresser allerede ved at bekymre dig)...

Jo ældre du bliver desto gladere bliver du for én enkelt gang ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lagkageboy skrev, for 41 minutter siden:

Tag hjem og sov et par dage imellem de to :D

Nå, det var nok ikke planen ... hvorfor skulle det være akavet, kan du ikke snakke med hende?

De fleste piger kan godt selv tage initiativet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lagkageboy skrev, for 3 timer siden:

Læg en plan i dit hoved inden - det kan godt være lidt svært hvis du ikke kender kvinden i forvejen. Du skal bruge mindst 5-10 minutter på at komme ud af tøjet og op i gear og 5  minutter på det første knald. 10 minutters mellempause. Og med lidt god vilje kan du så opnå 15 minutters koncentreret knald i gang nr 2, og stadig afslutte inden for tiden.

Jeg kan godt li den frihed det giver mig til at komme hurtigt første gang og så måske lidt massage eller oralsex til den søde imens du lader op til gang nummer 2. Der kan  du så virkelig kan give den gas og i lang tid, hvilket sikkert også vil vække lykke hos din partner, hvis hun kan li at lægge hul til.  Begræns pillow talk lidt mellem gangene da det godt kan blive lidt for hyggeligt - det kan være svært at genvinde gejsten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde et "forhold" med en virkelig dejlig afrikansk kvinde i sin bedste alder. Hun var ret desparat for at finde en ny dansk mand, så måske var det derfor hun altid snakkede om alt muligt, når vi var færdige. Det var mest på engelsk, som begrænser mig lidt i flydende snak. Efter noget snak begyndte vi at pille lidt igen, og alle gange (ved ikke hvor mange gange jeg besøgte hende) prøvede jeg engang mere.

Det lykkedes kun een gang at komme helt derop at ringe, hvor hendes mørke krop og hele rummet vibrerede og det lykkedes at fylde er kondom mere op. Vi brugte nok lidt over en time på det hele de fleste gange.

Hvis du tænder på pigen, og stemningen er godt bygget op så kan du sikkert godt, men hvis du bliver for presset (af de 45 min) kan det måske blive et problem at afslutte hvis du også er i 60'erne.... Men gør det egentlig så meget, hvis du ikke skal lave børn af det?

Kh  Nyde

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig er det vigtigste, tanken om at det ikke er ovre fordi jeg er kommet. Lad stemningen og liderligheden føre dig videre. Med Bianca Capri er min rekord tre gange på en time. Ved et party med Tiffany og Shiana tror jeg at jeg kom fire-fem gange på to timer. Så bliv i stemningen og nyd hvad der sker. 
venligst OT, der absolut ikke er en sexgud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Hvis du vil have 2 udløsninger forslår jeg følgende:

Mens du venter, kan du give hende en massage. Selvom du allerede er kommet en gang, kan du igen hurtigt blive ophidset ved at røre ved hendes krop.  
Det er vigtigt at man ikke stresser, hvis man kommer igen -så er det godt,- hvis ikke, så accepter man det.:)

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...