Hop til indhold

Recommended Posts

Så jeg valgte at besøge Clara Frost, da jeg alligevel havde et ærinde i nærheden, så tænkte lige at se hvordan hun var.

Jeg bestilte glory, da det altid har vækket min interesse.

Jeg spurgte om det var med kom i munden og det fik jeg svar på, at det var det.

Det var lige til, jeg kom ind og til højre var der så lagenet som man stikker pengene og sjoveren ind.

Pengene blev rakt over nemt og uden at vi så hinanden.

Jeg vil dog sige, at jeg er lidt skuffet over oplevelsen hos hende.

Det var mere hånd og spyt og blowjob. Og da jeg så kom var det mere udover brysterne end i munden. Kunne både mærke det ikke var i munden og jeg kunne lige se lidt igennem hullet at det røg over brysterne.

Så 800kr for et glory uden kom i munden og det meste foregik med hånden.. ikk lige den oplevelse jeg havde forventet.

Så det nok sidste gang jeg prøver det hos hende.

https://nympho.dk/n23864/8055/clara-frost-glostrup-glory-on-the-list

Del dette indlæg

Link til indlæg
ungfyr1995 skrev, 1 time siden:

Så jeg valgte at besøge Clara Frost, da jeg alligevel havde et ærinde i nærheden, så tænkte lige at se hvordan hun var.

Jeg bestilte glory, da det altid har vækket min interesse.

Jeg spurgte om det var med kom i munden og det fik jeg svar på, at det var det.

Det var lige til, jeg kom ind og til højre var der så lagenet som man stikker pengene og sjoveren ind.

Pengene blev rakt over nemt og uden at vi så hinanden.

Jeg vil dog sige, at jeg er lidt skuffet over oplevelsen hos hende.

Det var mere hånd og spyt og blowjob. Og da jeg så kom var det mere udover brysterne end i munden. Kunne både mærke det ikke var i munden og jeg kunne lige se lidt igennem hullet at det røg over brysterne.

Så 800kr for et glory uden kom i munden og det meste foregik med hånden.. ikk lige den oplevelse jeg havde forventet.

Så det nok sidste gang jeg prøver det hos hende.

https://nympho.dk/n23864/8055/clara-frost-glostrup-glory-on-the-list

Kan ikke lige redigere, men der skulle stå "det var mere med hånd og spyt end blowjob"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
ungfyr1995 skrev, for 8 timer siden:

Kan ikke lige redigere, men der skulle stå "det var mere med hånd og spyt end blowjob"

Hej!! <3 

Først og fremmest tusind tak for at gøre mig opmærksom på det. Det betyder meget og jeg sætter stor pris på, når nogen tager sig tid til at dele deres oplevelse.

Vi er alle bare mennesker i sidste ende, og jeg kan hverken forvente af mig selv eller andre at huske eller ramme plet hver gang. :unsure:
Hvis du har oplevet, at du ikke fik den service, du havde forventet ( især ift. CIM ) så vil jeg gerne undskylde for det. Det er aldrig intentionen at undgå et specifikt ønske fra jer, og jeg tager det til mig.

Mit glory besøg er ofte velbesøgt, og jeg gør mit bedste for at give alle en god oplevelse. Men jeg ved også, at jeg ikke nødvendigvis er alles kop te og det er helt okay. Sådan skal det helst være. Det er ikke en personlig kommentar til dig, men en generel refleksion, da jeg har hørt både ros og kritik. Begge dele tager jeg seriøst, for det viser mig, at folk engagerer sig, og at jeg konstant kan lære og udvikle mig i noget jeg rigtig godt kan lide at lave og synes er sjovt. 

Jeg er et menneske som alle andre med gode og dårlige dage, opture og nedture. En som tager på i vægt, taber mig, har mine problemer og mine glade dage. Jeg gør det her med hjertet og med ønsket om at skabe en god og sjov oplevelse for alle parter og ikke af pligt eller tvang. 

Endnu en gang tak for din kommentar. Den bliver ikke overset og jeg tager den med mig videre. <3

Redigeret af clarafrost

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nok det flotteste svar jeg nogensinde har set. Ingen forsøg på at bortforklare eller komme med dårlige undskyldninger, bare en fuldstændig konkret konstatering og fantastisk vilje til at forbedre sig. 

Virkelig flot indstilling Clara

Del dette indlæg

Link til indlæg
ungfyr1995 skrev, den 21.5.2025 at 11:58:

Kan ikke lige redigere

Nej, du kan kun redigerer i op til 60 minutter efter at du har udgivet en tråd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...