F-jernet 317 Skrevet 20. Maj Så blev det endelig min tur til at besøge Kimmie i vejle - noget jeg har set frem til et stykke tid. https://annoncelight.dk/profile/Kimmie+kimmy Kimmie er en "yngre" thai kvinde , vil sige i midt-30'erne og ser som de fleste thaikvinder også yngre ud. Dvs - du kan godt besøge Kimmie hvis du drømmer lidt om en yngre kvinde i slutningen af 20'erne. Udover alderen er hun højere end man normalt ser hos thaipiger. Ca. 167 vil jeg skyde på. Kropsbygningen er almindelig pæn, dog ikke for sportstrænet og der er lidt tilløb til lidt hængemave. Brysterne er naturlige og numsen er pæn. Det som gør det godt at være i selskab med Kimmi er hendes dejlige smil og lyse sind - man føler sig velkommen. Der blev ikke sparet på hverken kys eller dejlig dyb pik sut. Jeg havde bestilt en time med analsex og to udløsninger. Først prisen: ren fantasipris når man kommer fra østdanmark. Vi taler ca 800 dask sparet i forhold til samme ydelser i kbh. Fuck hvor er det dog snyd. Nå .. Kimmie nåede nu op på alle fire og jeg kunne tage hendes køn i øjesyn. Hun er pæn og glat forneden, men især numsen kan man godt se har taget en del pik. Det har den også må jeg formode efter over et år med slagtilbud på analsex i en relativt stor by som Vejle. Først stødte jeg lidt i det våde forreste hul og der blev jeg lidt overrasket - tit synes jeg at høje kvinder har en tendens til at være bedre udstyret til at tage mere i længden af min store pik. Det kunne Kimmie ikke, måske 12 cm eller sådan noget - ikke vildt imponerende. Så jeg skiftede til aftenens hovedforestilling, hvor hun fik den op bagi. Der var heldigvis ikke pladsproblemer og Kimmie stønnede højt og lod mig relativt hurtigt kapitulere. Derefter massage og hyggesnak - og så anden gang i chocoladen, som hun på egen opfordring ville tage imod stående bøjet over briksen. Fik hendes hænder om på de lækre røvballer og fik spredt ud - altid et hit !! Det blev en hård og lang omgang - også hårdere end jeg normalt vil tage en thaipige, men Kimmie opfordrede selv til det og det lykkedes mig at kneppe Kimmie og briks og det hele henover gulvet og op af væggen så den stod og hamrede mod kældervæggen - haha. Der virkede heldigvis pænt lydisoleret dernede. Tak til Kimmie for en fornøjelig time og jeg anbefaler med glæde hendes udsøgte service til i andre. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg