Gueste 2 Skrevet 20. Maj (edited) https://annoncelight.dk/showad/178485 Nogle der har fået besøg hende for nylig som kan fortælle, om oplevelsen er den samme som i de anmeldelser jeg kan finde fra 2020? Redigeret 20. Maj af Gueste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1202 Skrevet 20. Maj Gueste skrev, for 14 minutter siden: Nogle der har besøgt hende for nylig? Det er der garanteret ikke, hun kører kun ud, men hende kan du roligt få besøg af, hun er seriøs og leverer varen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gueste 2 Skrevet 20. Maj Julius skrev, for 23 minutter siden: Det er der garanteret ikke, hun kører kun ud, men hende kan du roligt få besøg af, hun er seriøs og leverer varen Min fejl er rettet og tak for svar:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 95 Skrevet 20. Maj Besøgte hende tilbage i 2007. Fantastisk kvinde der virkelig leverer en top service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 95 Skrevet 22. Maj Liderbassen skrev, den 20.5.2025 at 22:44: Besøgte hende tilbage i 2007. Fantastisk kvinde der virkelig leverer en top service. Jeg har mødt hende en enkelt gang. Hun er erfaren, ingen tvivl om det, men hendes alder har været angivet til det samme i mange år efterhånden og var nok mere retvisende i 2007 end i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg