Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Efter en positiv oplevelse ved mit sidste besøg på adressen i Ringsted, tjekkede jeg hvem der var tilstede i denne uge.

https://annoncelight.dk/showad/428530

og der dukkede Anny op, som  jeg tidligere har kigget på, men da jeg ikke har kunne finde anmeldelser, har jeg ikke ville køre efter hende.

Men da hun nu var her i byen, og jeg stadig var meget tiltrukket af hendes billeder, tog jeg chancen.

Billederne er hende og retvisende. Efter min mening super sexet og en lækker krop, og et virkelig sødt ansigt, bestemt tiltrækkende.

Hun er pro, ikke en masse lir, men et godt blowjob, eneste minus er papir spytteriet, men da jeg tændte meget på hende, ødelagde det ikke nydelsen.

Meget berøringsvenlige store bryster.

Derefter en lækker ridetur der godt måtte have varet lidt længere.

Om i en missionær. Jeg kan normalt holde ret længe med kondom på, og ofte må det af og der skal afsluttes med hånd/ blow.

Men jeg tændte virkelig meget på hende, så jeg kom ret hurtigt - meget frækt og lækkert.

Jeg kan ikke give topkarakter fordi den største del af nydelsen nok lå i, at hendes udseende og krop, som skrevet flere gange, virkelig tændte mig.

Men det var stadig en god oplevelse.

Så er man til en midt i 30’erne blond mexicaner, så kan jeg anbefale Anny.

Redigeret af Nysgerrigbruger

• 3 months later...
Skrevet
Nysgerrigbruger skrev, den 20/5/2025 at 18:34:

Después de una experiencia positiva durante mi última visita a la dirección en Ringsted, verifiqué quién estaba presente esta semana.

https://annoncelight.dk/showad/428530

y apareció Anny, que ya había mirado anteriormente, pero como no encontré ninguna reseña, no quise ir tras ella.

Pero como ella ya estaba aquí en la ciudad y yo todavía me sentía muy atraído por sus fotografías, aproveché la oportunidad.

Las fotos son de ella y son reales. En mi opinión, es súper sexy, tiene un cuerpo espectacular y una cara muy dulce; definitivamente atractiva.

Ella es una profesional, no es muy divertida, pero hace una buena mamada, la única pega es que escupe papel, pero como la excité mucho no me arruinó el disfrute.

Pechos grandes muy agradables al tacto.

Luego un bonito viaje que podría haber durado un poco más.

Sobre el misionero. Normalmente aguanto bastante con condón puesto, y a menudo tengo que quitármelo y terminar con una mamada.

Pero ella realmente me excitó, así que me corrí bastante rápido, muy travieso y delicioso.

No puedo darle la máxima calificación porque la mayor parte del disfrute probablemente residió en el hecho de que su apariencia y su cuerpo, como está escrito varias veces, realmente me excitaron.

Pero aún así fue una buena experiencia.

Si buscas una mexicana rubia de unos 30 años, te recomiendo a Anny.

Skrevet

I visited this woman a couple of days ago, she is really very clean, but her photos are a little old and do not match her current face. She should update the photos. She is already a very adult woman. 

• 1 month later...
Skrevet

Hun er skøn og dejlig. Hun vandt mit hjerte for 6 år siden. Vi har haft mange skønne oplevelser som jeg aldrig vil glemme. Da pengene slap op sagde hun stop. Jeg har gjort min del for at hjælpe og forsøde hende. Jeg håber hun finder en meget velhavende mand, det fortjener hun. <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.