Hop til indhold

Thai massage steder udenfor byerne

Featured Replies

Skrevet

Hejsa:D

Jeg leder efter thai massage steder som ligger lidt uden for byerne. På landet, et hus i et villakvarter, i en lille gennemkørsels by, osv. 

De steder som tilbyder almindelig thai massage, men hvor man kan være heldig at få ekstra hvis man spørger pænt. 

Søger i hele Jylland. Nogle gode bud? 

Eksempler kunne være: 

Staby thai massage

Anghana thai massage

Osv. 

Kom frisk ...

Skrevet

Der er også en i Termestrup, på landevejen mellem Hornslet og Auning, jeg måtte melde afbud, men hun pointerede at der kun er massage, det er helt ok for mig

Skrevet

Jeg læser åbenbart trådstarters efterlysning anderledes end Mejer og Ventil.  Jeg læser det som om Gentleman søger grøn massage hvor chancen for en form for extra er stor.

Misforstår jeg?

Du har allerede nævnt Anghana, som er dygtig til massage og en håndtrold, dog kunne pirringen være bedre.

Jeg kan ikke byde ind med andre da de andre jeg har prøvet ikke kan anbefales ud fra de nævnte kriterier.

Skrevet
  • Author
Western skrev, 1 time siden:

Jeg læser åbenbart trådstarters efterlysning anderledes end Mejer og Ventil.  Jeg læser det som om Gentleman søger grøn massage hvor chancen for en form for extra er stor.

Misforstår jeg?

Du har allerede nævnt Anghana, som er dygtig til massage og en håndtrold, dog kunne pirringen være bedre.

Jeg kan ikke byde ind med andre da de andre jeg har prøvet ikke kan anbefales ud fra de nævnte kriterier.

Præcis ja. Og Anghana tilbyder nu mere end det.

• 2 weeks later...
Skrevet

Kan det passe at Anghana som I skriver om er i området ved Lemvig?

Skrevet
  • Author
Kirneh86 skrev, for 2 timer siden:

Kan det passe at Anghana som I skriver om er i området ved Lemvig?

Ja. Nr Nissum så vidt jeg husker. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.