Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle mand,

Rapport over besøg hos Amanda.

Da annoncen var på dansk, og kommunikationen var på dansk, troede jeg - fejlagtigt - at Amanda også ville være dansk. Det er hun så ikke. Jeg valgte dog at blive og se hvad der skete. 

Amanda er sød nok i sin opførsel, alder er svært for mig at verificere - måske nogle år ældre. Brysterne var ikke øko og til den lidt hårde side. Ansigtet var normalt gennemsnit for en pige sydfra - hvad det så end betyder.. :o

Missen var pæn med fyldige læber og en sød mørk dusk foroven. Nice.

Hele seancen, lidt massage, fransk til mig med beskyttelse, omvendt cowgirl, mish, blev udført med en slags distanceret professionalisme - lidt som at gå til lægen. Det hele var overstået ret hurtigt og der blev ikke lagt op til mere - heller ikke fra min side.

Hun taler ikke så godt engelsk, men fransk eller italiensk skulle fungere. Vi fik da kommunikeret lidt

Hun fortalte at hun arbejder i forskellige lande sydpå og cirkulerer mellem dem. 

Hun fortalte også at politiet åbenbart er ret aktive for tiden her i DK... noget med en brasiliansk veninde, som var blevet sendt hjem pga manglende dokumenter. Og så var hun overrasket over det store thai udbud  vi har her i landet.

Nå men de bestilte 45 minutter var vel overstået på 30-35 uden at jeg insisterede på mere.

Efter besøget kom jeg til at tænke over om besøg hos glædespiger nede sydpå faktisk altid har karakter af distanceret professionalisme, altså at hun bare gjorde som normalt.

I forhold til hvad jeg søger, som er sødmefuld fræk nærværende gensidig nydelse, fik jeg det ikke. Men det skal ikke ses som en advarsel mod hende, bare en information til kommende gæster.

Igen er alt ovenfor beskrevet udfra mit synspunkt. Det kan være hun absolut ikke brød sig om mig - i så fald skjulte hun det godt.

Pas godt på hinanden derude. It's a crazy world..

https://annoncelight.dk/showad/425111

Del dette indlæg

Link til indlæg

Normalt niveau. Jeg skrev bare og spurgte til priser og muligheder. Svar på dansk.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan bekræfte trådstarters indlæg. Jeg troede også, naivt måske, at det var en dansk kvinde der ventede mig. Og jeg havde, som følge af vores kommunikation, helt andre forventninger til vores samvær. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pelle_plut skrev, den 22.5.2025 at 22:10:

Jeg troede også, naivt måske, at det var en dansk kvinde der ventede mig.

Naivt ? Måske . Men når der står DK ved beskrivelsen af pigen , BURDE man jo kunne forvente en dansk pige , men sådan er virkeligheden desværre ikke ..:wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er man det mindste i tvivl så spørg om du må ringe op og snakke i bare 10-15 sek…. 98 % af tilfældene siger de nej og så kan man hurtigt regne ud de ikke er danske 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...