Hop til indhold
Brian50

Ida Vejle

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/369361
Jeg var blevet lidt trængende i dag og bestemmer mig for at besøge en af de piger som har afløst den berømte Anna

Efter lidt skriveri frem og tilbage fik vi aftalt 60 minutter med 2 gange cim

Da jeg kom til stedet blev jeg lukket ind af en ret flot kvinde og vi fik betalingen på plads og smidt tøjet og kæler lidt for hinanden hvorefter hun giver mig gummi på og lægger sig på ryggen for at tage imod indtil jeg til sidst får hende lokket til et blowjob hvor hun sidder på knæ foran mig og da jeg siger til hende at nu er ladningen på vej fortsætter hun indtil første sprøjt hvorefter hun spytter pikken ud og kigger noget anklagende på mig og bagefter får vi en lille snak hvor jeg finder ud af at det nok ikke er hende jeg har skrevet med for hun vidste ikke at jeg var blevet lovet at det var ok at komme i munden bagefter fik jeg så et håndjob med sprøjt udover radiatoren

kommer jeg igen ? Nej det gør jeg helt sikkert ikke 

Pigen var meget sød måske lidt genert og ret flot synes jeg men at en eller anden mutter sidder og lover noget som pigen tydeligvis ikke kan lide går over mine grænser jeg fik faktisk lidt dårlig samvittighed da jeg så hendes reaktion på at få sperm i munden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...