Hop til indhold
Stylez

Nogle der erfaringer med Sille Malou, hvilken skønhed!

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Hva faen tøser-er i forelskede i pigen :) ? Eller har i lavet en rygklapperklubssss? :) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hva faen tøser-er i forelskede i pigen :) ? Eller har i lavet en rygklapperklubssss? :);)

når de nu ikke må anbefale sig selv er de jo nød til at anbefale andre  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hihi, nej slet ikke århuselsker ;) -Man støder bare engang imellem ind i nogle super søde piger i den her branche, og Sille Malou er absolut en af dem, sød og smuk, og tror bestemt ikke man går galt i byen hvis man aflægger hende et besøg...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Molly jeg har faktisk aldrig mødt nogen der ikke er søde og dajle. Piger altså :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Lad os nu få den beretning . Fra en der har besøgt hende. Ikke bare alt det tøser snak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Lad os nu få den beretning . Fra en der har besøgt hende. Ikke bare alt det tøser snak.

Man er da velkommen til at skrive indlæg, uanset hvilket køn, seksualitet eller tro man har, så længe det er RELEVANT og jeg fortæller om en sød piges personlighed, -og det har jeg da ret til, tiden hvor kvinderne holdte kæft bag komfuret er efterhånden et eventyr, så kom glad ;) Redigeret af Molly

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...