Western 59 Skrevet 19. Maj https://annoncelight.dk/showad/428047 En eller flere som har besøgt hende og vil dele lidt? / Western Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 932 Skrevet 19. Maj Jo, jeg besøgte hende i går. Det er hende på billederne, og hun er mega lækker irl. Kønt ansigt, store faste, men alligevel bløde bryster(silikone), timeglas figur og en fantastisk stor røv, helt Jennifer Lopez agtig. Jeg havde skrevet til hende midt på ugen, men fik intet svar. Jeg prøvede igen i går, og der var hun hurtigt til at svare, nem at lave aftale med om tid, varighed, og til sidst adresse. Jeg går ud fra at det er hende man skriver med, men at hun bruger google oversæt, for hun kan så godt som intet engelsk, og da jeg stort set ikke kan ret meget mere spansk end "vamos ala Playa" og "dos cerveza por favor", var kommunikation noget af en udfordring da vi stod ansigt til ansigt. Det lykkedes da, vi fik afregnet og jeg tog et hurtigt bad og så tilbage til skønheden. Andrea gik straks i gang med at sno sin lækre krop op og ned af mig, gnubbe den fantastiske bagdel mod mit skridt, placere min hænder på de dejlige bryster, og egentlig gjorde alt for at pirre mig.... Og det lykkedes. Jeg havde valgt 45 minutter med kys og oral uden. Kys mærkede jeg ikke meget til, men blowjob skal jeg da lige love for jeg fik. Blidt, men alligevel vildt, masser af spyt, slubren og smaskelyde. Små frække blik, og leg med kuglerne. Og hun var heller ikke nærig med varigheden af det. Da det kom til selve sexen, var hun lidt tilbageholdende, kommenterede på min størrelse som om den var for stor. Okay, den er måske lidt over middel, men så er den altså heller ikke større. Jeg ved ikke om det er et trick piger bruger for at man skal blive hurtigere færdig, men synes ærligt talt det er lidt turn off. Øjenkontakt under agten var der heller ikke meget af. Vi nåede rundt i et par stillinger og sluttede af i doggy. Nu er jeg lige nød til at kommentere den røv igen for damn en udsigt det var at tage hende bagfra. Bagefter spurgte hun om jeg ville have massage, og det sagde jeg "Si" til. Massagen var med masser af olie, og en blanding af dybe, gnubbende strøg med hendes bløde varme hænder, let trykken de rigtige steder, og hendes fingerspidser der kravlede søgende rundt på min krop, og mærkede efter de rigtige steder hvor hun skulle massere. Det var virkelig godt, og det var både nakke, skuldre, lænd, ben og fødder der fik en omgang. Andrea er en rigtig dejlig kvinde, og der var på intet tidspunkt at hun skyndte på mig eller snød med tiden, faktisk var jeg først ude af døren 5 minutter senere end det aftalte. Det hører godt nok til sjældenhederne. Alt i alt var det et rigtig fint besøg, og skulle jeg gøre noget om, ville jeg nok allerede ved ankomst tage min telefon frem, og bruge google oversæt, for bedre at kommunikere og være enige om hvad der skal ske, og måske bruge lidt mere tid på at varme hende op, eventuelt ved at slikke hende. Pigen: 10/10 Sex: 6/10 Massage:9/10 Let at snakke med: 2/10 Sandsynlighed for genbesøg: 80% 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 59 Skrevet 20. Maj Tak for den flotte udførlige anmeldelse! Er hun glat barberet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 932 Skrevet 20. Maj Western skrev, for 3 timer siden: Tak for den flotte udførlige anmeldelse! Er hun glat barberet? Velbekomme, håber du kan bruge svaret til noget. Jep, hun er glatbarberet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg