KapowSti 64 Skrevet 19. Maj Sexedemacedes - Nordsjælland: https://annoncelight.dk/showad/424242 Forholdsvis nem at lave en aftale med. Kører til det oplyste sted i Nordsjælland og skriver jeg er ankommet. Hun skal lige bruge 10 minutter, hvilket jeg siger selvfølgelig er OK. Efter 10 miin. ringer jeg så som aftalt, nu skal hun bruge 5 min. mere, hvor jeg så skal ringe igen. Her stoppede al kommunikation, så det var jo spild af tid og brændstof. Man må selv vurdere om man gider bruge tid på at lave en aftale, for højst sandsynligt at blive brændt af. PS: I den korte samtale jeg havde med hende, løs hun IKKE som en 29 år, snarere 10-20 år ældre. Denne observation står naturligvis for egen regning og jeg kan selvfølgelig tage fejl. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
veludrustenkbh 112 Skrevet 19. Maj KapowSti skrev, for 8 timer siden: Sexedemacedes - Nordsjælland: https://annoncelight.dk/showad/424242 Forholdsvis nem at lave en aftale med. Kører til det oplyste sted i Nordsjælland og skriver jeg er ankommet. Hun skal lige bruge 10 minutter, hvilket jeg siger selvfølgelig er OK. Efter 10 miin. ringer jeg så som aftalt, nu skal hun bruge 5 min. mere, hvor jeg så skal ringe igen. Her stoppede al kommunikation, så det var jo spild af tid og brændstof. Man må selv vurdere om man gider bruge tid på at lave en aftale, for højst sandsynligt at blive brændt af. PS: I den korte samtale jeg havde med hende, løs hun IKKE som en 29 år, snarere 10-20 år ældre. Denne observation står naturligvis for egen regning og jeg kan selvfølgelig tage fejl. Det var dog satans og takker mange gange for dit indslag. Var meningen jeg ville køre forbi hende men så heldigvis springer jeg hende over. God vind derude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Presidente 76 Skrevet 20. Maj Jeg har været forbi for et par måneder siden, og præsterede rent faktisk at møde Marcedes. Bøvlet kommunikation som indlægsstarter skriver, og hun er helt sikkert tættere på 50 end 29. Moden dansk kvinde med en del tatoveringer og egentlig sød og rar, men sexen var ret ordinær og kedelig, så jeg kommer ikke igen. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KapowSti 64 Skrevet 21. Maj El Presidente skrev, for 21 timer siden: Jeg har været forbi for et par måneder siden, og præsterede rent faktisk at møde Marcedes. Bøvlet kommunikation som indlægsstarter skriver, og hun er helt sikkert tættere på 50 end 29. Moden dansk kvinde med en del tatoveringer og egentlig sød og rar, men sexen var ret ordinær og kedelig, så jeg kommer ikke igen. Så var det sq ret godt gættet af mig.... ud fra stemmen i telefonen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg