Hop til indhold

Frida: Guf for babsomaner, Valby

Featured Replies

Skrevet

Jeg har nu også besøgt Frida https://nympho.dk/n23647/7991/sexy-sporty-girl-back-to-cph-real-gfe-100-real-pictures.

Hun kalder sig selv sporty men hun er bestemt ikke benet og afmagret som pigerne på trappemaskinen i fitness centret.

Tværtimod har hun ret svulmende og ægte kvindelige former med både "tits and ass" som man siger. Brysterne er meget store og lækre at nyde bare man gør det nænsomt. Doggy er en nydelse med masser af klask op mod den fyldige bagdel uhmm...

Hendes blow var ikke helt efter min smag men det er jo meget individuelt.

Alt i alt en glimrende oplevelse og det skal siges at hun er enormt sød og serviceminded. Faktisk føles det bare som om man har god autentisk sex sammen. Frida er således en glimrende illusionist. Jeg er ikke nogen Brad Pitt men altid høflig og velsoigneret og det er en fornøjelse når et møde ender med af være en ægte GFE oplevelse. Det var Frida! 

/B

Fun fact: Jeg har tidligere knaldet Sara (veninde med Karinna) samme sted. En noget forfalden og lettere indiskret ejendom men værelset er fint nok. 

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

• 8 months later...
Skrevet
ButterflyMan skrev, den 19.5.2025 at 00:52:

Hendes blow var ikke helt efter min smag men det er jo meget individuelt.

Kan du sætte et par ord på, hvordan hendes blow er? 

På forhånd tak. 

Skrevet
  • Author

@Jørgensen Det var lidt for hårdt til min smag så jeg måtte bede hende være mere forsigtig lige inden jeg kom i munden på hende. Det ødelagde lidt af megafransk fornøjelsen. Man skal bare sige inden hvordan man ønsker det så skal hun nok sutte som man behager. Der er ingen tvivl om at hun gør sit bedste for at give en god oplevelse.

/B

Redigeret af ButterflyMan
Mere

• 2 months later...
Skrevet
Borat skrev, for 3 timer siden:

jeg kan ikke rigtig få kontakt med hende - nogen der er kommet igennem?

Hun svarer mig på WhatsApp.

Måske det hjælper at have været hos hende et par gange før.

• Stapler changed the title to Frida: Guf for babsomaner, Valby

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.