Hop til indhold
ChoosyVery

Mørke latina Khloe i Vejle var sød og lækker

Recommended Posts

Og det er hende på billederne: 

https://annoncelight.dk/showad/428178

Virkelig en køn lille sag: Petite og helt naturlig. Sød og dansende lige fra ankomsten, og jeg var helt oppe at køre over hendes ben og bagdel. Igen alt naturligt og ikke som mange latinaer stor og svulmende - men nærmere fitnessagtigt. Præcis som jeg kan lide det (nogle gange :-)) og nøjagtigt det jeg kom efter. 

Hvis man kan lide det man ser på billederne så er det bare afsted. Hun sagde hun blev en uge mere i Vejle. Hvis jeg får tid stikker jeg selv forbi igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har haft snakket med hende, hun udtrykte lidt bekymring over en stor størrelse da hun selv er lille dernede. Hvad var din oplevelse der? Holdte hun igen med en hånd om pikken, tog hun fint imod og var hun stram :)?

Del dette indlæg

Link til indlæg
side99 skrev, for 10 timer siden:

Har haft snakket med hende, hun udtrykte lidt bekymring over en stor størrelse da hun selv er lille dernede. Hvad var din oplevelse der? Holdte hun igen med en hånd om pikken, tog hun fint imod og var hun stram :)?

Hun tog rigtigt fint imod og det var ikke nogle Afrikatricks overhovedet. OK stram også - ikke for meget heller. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KalundborgMature skrev, for 21 timer siden:

Smuk kvinde. :wub: Tak for beretningen ;)

Hvad ligger hendes prisniveau på ? :?:

1 hora 1600 
45 min 1400 
30 min 1000
 20 min 800
 15 min 600

lige til den høje side

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bedøgte hende i går i Esbjerg.

Sååå smuk og dejlig smilende.

Kæft en krop...

Hun er videre på Sjælland nu

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...