Mime 126 Skrevet 21. Maj Gangbang-milf skrev, for 1 time siden: Lyder som en interessant ide. I hvertfald noget jeg sagtens kunne finde på at benytte mig af. Specielt da det ikke er særlig tit jeg holder 1:1 møder og når jeg gør er jeg nok en smule kræsen. Da manden gerne skal afstemme med det jeg tilbyder. Er ikke så god til det der lige på og så bare ud af døren. Har altid plads til snak og hygge bagefter. Der skal også være plads til at udforske hinanden lidt. Så kom der pludselig opslag som du nævner kunne jeg godt finde på at skrive hvis det matcher mig. Enig. Men hvordan det KAN indføres er vel problemet. Hvis vi gør det mest lavpraktisk kunne det gøres som Laursen i signaturen. Men de er besværligt at finde GP. Hvad hvis det laves omvendt og kunden tilbyder sig til. Så kunne pigen vælge de fyre der er til rådighed med gode "stempler" af troværdige GP'ere. DE skal stadig betale for det men det er os der vælger. Så fyre lav en signatur som - Johnny - almindelig sex - Kan torsdag d. 22 maj mellem 19 og 23 - betaler op 1800 kr/time eller 1100 for 30 min. <link>disse piger keder mig</link> Bang og Vupti- styr på de mest fornuftige kunder og pigen har minimeret sin risiko (ikke fjernet den 100%) Og det er nemt at lave og de andre piger skal kun involveres hvis en kollega spørger om Knud-Brian på eroguide er god nok. Forudsætter at Knud-Brian har sagt til GP at han er Knud-Brian. Det kan vel også gøres med en Caller ID Blocker men så er det ikke rigtig anonymt. Det er det hos eroguide 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1699 Skrevet 21. Maj Spørgsmålet er om det ikke bare er en anden platform der skal bruges. Evt scor. Der kan pigerne jo også finde faste kunder. Jeg synes måske nok det er at vende det hele lidt på hovedet herinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 126 Skrevet 21. Maj (edited) Jogge skrev, for 1 time siden: Spørgsmålet er om det ikke bare er en anden platform der skal bruges. Evt scor. Der kan pigerne jo også finde faste kunder. Jeg synes måske nok det er at vende det hele lidt på hovedet herinde. Men nu er vi jo på eroguide og ikke scor. Scor er jo dating og eroguide er købesex og emnet er købesex. Der er ikke noget vendt på hoved... men ved ikke hvad du egentlig mener. Redigeret 21. Maj af Mime Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 381 Skrevet 21. Maj Mime skrev, den 18.5.2025 at 13:20: Hvad nu nu hvis det er pigen der vælger kunden? Kunden - skal have en profil på eroguide e.l. opretter en profil med en kort beskrivelse indeholdende nick, alder, lyster. Er det helt skørt? Jeg er sommetider blevet kontaktet af tidligere besøgte GP'ere, som åbenbart gerne vil have besøg igen. Det synes jeg har været hyggeligt, og en smule pirrende. Din grund idé synes jeg ikke er skør. Hvis du kan finde på et system til det, vil jeg gerne deltage som mulig sexkøber. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1699 Skrevet 21. Maj Mime skrev, for 7 timer siden: Men nu er vi jo på eroguide og ikke scor. Scor er jo dating og eroguide er købesex og emnet er købesex. Der er ikke noget vendt på hoved... men ved ikke hvad du omvendt da det normalt er kunden der finder udbyder - og ikke omvendt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 400 Skrevet 22. Maj God ide. Jeg vil gerne stille op og jeg er billig: Jeg tager kun 1200 pr halve time, hvis pigen skal vælge mig. Så kan jeg bruge pengene til at gå til en anden prostitueret som jeg selv vælger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 126 Skrevet 23. Maj wag skrev, for 20 timer siden: God ide. Jeg vil gerne stille op og jeg er billig: Jeg tager kun 1200 pr halve time, hvis pigen skal vælge mig. Så kan jeg bruge pengene til at gå til en anden prostitueret som jeg selv vælger. Er dette afsporing eller bare manglende evne til at forstå hvad der skrives i starten? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 606 Skrevet 24. Maj Mener det var teamet bag AL og EG der tilbage i 2015 forsøgte sig med en side hvor man kunne efterlyse M/K til købe relationer ud fra et beskrevet scenarie. kan ikke huske hvad det hed men det blev omtalt her på siden. Som jeg husker det opnåede det ikke den store popularitet og er derfor også lukket igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 524 Skrevet 24. Maj Jeg kunne godt tænke mig et forum hvor mænd kunne efterlyser hvad de søger. Beskrive den oplevelse de søger, hvilken type kvinde og hvad de vil betale. Ved godt der er få mænd som laver annoncer på AL, men de forventer ofte at deres oplevelse skal være tæt på gratis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2832 Skrevet 24. Maj lejogbrug skrev, for 20 minutter siden: Jeg kunne godt tænke mig et forum hvor mænd kunne efterlyser hvad de søger. Beskrive den oplevelse de søger, hvilken type kvinde og hvad de vil betale. Ved godt der er få mænd som laver annoncer på AL, men de forventer ofte at deres oplevelse skal være tæt på gratis. Som mand der efterlyser, er chancen for svar næsten 0 %. også selv om ordet GAVMILD er i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 524 Skrevet 24. Maj sweetstone skrev, for 2 minutter siden: Som mand der efterlyser, er chancen for svar næsten 0 %. også selv om ordet GAVMILD er i annoncen. Gavmild siger intet om hvad manden er villig til at betale. Jeg har ofte kigget på annoncerer, men enten har jeg ikke levet op til kravene eller også har beløbet været latterligt lille (200 kr for et blowjob) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 126 Skrevet 24. Maj Slaven_Randers skrev, for 11 timer siden: Mener det var teamet bag AL og EG der tilbage i 2015 forsøgte sig med en side hvor man kunne efterlyse M/K til købe relationer ud fra et beskrevet scenarie. kan ikke huske hvad det hed men det blev omtalt her på siden. Som jeg husker det opnåede det ikke den store popularitet og er derfor også lukket igen. Kender det ikke men tvivler på scenariet er den samme. Det jeg [prøver] at beskrive er egentlig blot et anbefalinssystem til brug for piger der er utrygge ved nye kunder. Det har intet formål at mænd reklamerer for sig selv , som nogle lægger op til. Det er ultranemt for piger at finde fyre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2081 Skrevet 25. Maj ARhh. Det kunne, specielt i hyggesnak, være formuleret lidt mere venligt. Hyggesnak er ikke struktueret. Tonen og emnet er frit og løssluppent, men høflig. Mime skrev, den 18.5.2025 at 19:33: Har man ikke noget at byde ind med så klap i! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 126 Skrevet 27. Maj Nu var det ikke møntet på nogen bestemt men mere generelt. Tråde, selvom det er i hyggesnak, behøver jo ikke afspores med irrelevante indlæg. Det synes jeg ofte er sket i "mine tråde" fordi nogle vil vise hvor dygtige de er til dette og hint. Det har da fået mig til at holde lidt tilbage med ideer pga 3-4 dygtige herrer der bare mener de har styr på det hele. Også selvom det er en skør ide der lægger op til lidt slagudveksling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 400 Skrevet 29. Maj Mime skrev, den 23.5.2025 at 19:13: Er dette afsporing eller bare manglende evne til at forstå hvad der skrives i starten? Det var såmænd blot et forsøg på at: A. Tilbyde mig til dig, så du kan vælge mig. B. Perspektivere hvordan dit forslag ser ud set fra en sexkundes synspunkt. Og måske har du ret i at jeg ikke forstår hvad du skriver. Jeg kan absolut ikke forstå at en sælger skal vælge en køber af en serviceydelse. Det er jo heller ikke frisøren der vælger hvem der skal klippes, eller lægen der vælger hvilke patienter vedkommende vil have. Det er i øvrigt pudsigt at du skal nedgøre ikke blot mig, men rigtigt mange af dem som ikke falder på halen over din "ide". Det fremmer nok ikke lysten til at blive udvalgt af dig. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 126 Skrevet 31. Maj (edited) wag skrev, den 29.5.2025 at 22:09: Det var såmænd blot et forsøg på at: A. Tilbyde mig til dig, så du kan vælge mig. B. Perspektivere hvordan dit forslag ser ud set fra en sexkundes synspunkt. Og måske har du ret i at jeg ikke forstår hvad du skriver. Jeg kan absolut ikke forstå at en sælger skal vælge en køber af en serviceydelse. Det er jo heller ikke frisøren der vælger hvem der skal klippes, eller lægen der vælger hvilke patienter vedkommende vil have. Det er i øvrigt pudsigt at du skal nedgøre ikke blot mig, men rigtigt mange af dem som ikke falder på halen over din "ide". Det fremmer nok ikke lysten til at blive udvalgt af dig. Kan vi ikke bare konstatere at du ikke har forstået hvad jeg skriver og så er den ikke længere. Og så nedgør og "falden på halen" når jeg nu selv skriver Skør (tåbelig/iditotisk - mere forståelig?) ide. WTF. Problemet med mange skribenters indlæg er at de forsøger at virke "vidende" og "smarte" - og så forventer at man klapper fordi de er "sååå dygtige". Det var meget tydeligt da jeg startede tråden omkring hjælp til ny søgeside. En par stykker blev bemærket, en enkelt havde endda smadret/annulleret/lukket/nedlagt projekter efter han havde testet projekterne (jeg ved bedre). Det er rimelig absurd at man ikke kan forholde sig til emnet når man kommenterer direkte på et indlæg. Redigeret 31. Maj af Mime Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 646 Skrevet 1. Juni (edited) Efter nu endnu et af dine udfald mod deltagere der forholder sig til endnu en af dine skøre ideer, så må jeg svare lige så kort JA din ide er HELT skør. Baseret på egen mening og de indlæg der er kommet. Hvorfor f..... spørger du når du ikke kan lide svarene ? Redigeret 1. Juni af Moden slikken M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 126 Skrevet 2. Juni Moden slikken M skrev, for 21 timer siden: Efter nu endnu et af dine udfald mod deltagere der forholder sig til endnu en af dine skøre ideer, så må jeg svare lige så kort JA din ide er HELT skør. Baseret på egen mening og de indlæg der er kommet. Hvorfor f..... spørger du når du ikke kan lide svarene ? Jeg kan ikke lide svar der ikke relaterer sig til hvad der spørges om. Men find lige de svar jeg reagerer på i denne tråd - og så kan vi tage den derfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1933 Skrevet 5. Juni (edited) Mime skrev, den 18.5.2025 at 13:20: Er det helt skørt? Ja delvist - og med risiko for at få een på lampen vil jeg forsøge at uddybe det nedenfor Mime skrev, den 18.5.2025 at 13:20: Hvad nu nu hvis det er pigen der vælger kunden? Det tror jeg personligt at jeg ville have det lidt stramt med. Vi mænd er jo udstyret med et jægerinstinkt, der gør at vi er mere komfortable med at det er os der jager og nedlægger byttet - tanken er egentlig lidt sjov, men det afhænger jo nok af hvem du spørger. Jeg tror bare at der er mange der har det lidt som i skolegården, hvor man altid var den sidste tilbage i rækken, da der skulle stilles hold Selvom man har mange lommepenge og ser godt ud kan man godt være pissedårlig til rundbold Men seriøst - Hvis en GP havde muligheden, ville hun så ikke altid vælge den kunde der er mest lækker, toptrænet og med røven fuld af penge? Ja fordommene florerer i aller bedste velgående! - I Know! Mime skrev, den 18.5.2025 at 13:20: Kunden - skal have en profil på eroguide e.l. opretter en profil med en kort beskrivelse indeholdende nick, alder, lyster. Det med udseende, alder og lyster er stadig et tabu for de fleste tror jeg. Der er jo en årsag til at mænd køber sig til sex. Så kan man så vælge at oprette en profil herinde til tant og fjas og en anden profil til GP'erne. Det tror jeg bare hurtigt bliver noget rod og til dels også upålideligt (læs: utrygt) for passer det overhovedet det der så ville blive skrevet. GP'erne pynter jo også lidt på sandheden en gang imellem! Mime skrev, den 18.5.2025 at 13:20: Hvor meget vedkommende er villig til at betale pr time. Nu spørger jeg bare - sådan lidt retorisk - hvad har det med tryghed at gøre? Er du ude i et salgs gimmick her? Igen, ville en GP ikke vælge den der er villig til at betale mest? Så er man jo ude i en gang nosseparade auktion, hvor den højest bydende får knaldet. Det er der selvfølgelig nogen der godt kunne få et kick ud af - men det bliver ikke med mig som præsident! Så synes jeg det er bedre at GP'erne sætter prisen og afstemmer forretningen efter det - og så må kunderne bare indordne sig. Mime skrev, den 18.5.2025 at 13:20: Evt med nicks af piger på EG som kan bruges som en slags anbefaling. Bestemt en mulighed. En GP kunne jo spørge en interesseret kunde om hvilke GP'er der kan anbefale ham og så tage den derfra. Det ville jeg ikke være afvisende overfor - og egentligt noget i burde stille krav om uanset hvad IMHO. Men det kræver så at GP'erne har fuldstændigt styr på hvem de knalder med. Jeg tænker ikke at du som GP kan huske navne/nicks på alle dem du knaldede med for to måneder siden eller ua? Så kan GP'en så "rate" sine kunder for hver gang. Men selv om man er kommet til tiden, overholdt sine aftaler og generelt været høflig og respektfuld hos een GP, kan vedkommende jo godt være et røvhul over for den næste GP, fx grundet dårlig kemi, misforståelser osv. Hvor er garantien for tryghed så i det? Mime skrev, den 18.5.2025 at 13:20: Kunden laver en signatur på eroguide der modsavares af en kode på det andet site så man er sikker på det er samme kunde Det er teknisk muligt, men som med alt andet kan der snydes med det - særligt når man ser alt det profil-rytteri der jævnligt forekommer her på siden. Iøvrigt ville konceptet i givet fald være bundet op på at EG består i sin nuværende form - og hvilken sikkerhed har vi for det? Admin har jo glemt koden til at logge ind med og Mods har smidt nøglerne til maskinrummet væk. Mime skrev, den 18.5.2025 at 13:20: GP kigger på potentielt interesserante kunder, tjekker deres profil på eroguide og spørger medsøstre omg kunden er god nok. DET tror jeg til gengæld mere på. Hvis i GP'ere fik oprettet jeres eget lukkede forum - af kvinder/for kvinder og med kvindelige mods og admins - tror jeg til gengæld det ville være en del af løsningen. Nye GP-medlemmer kunne så være med "invites only" eller ved forevisning af aktiv annonce og verificeret telefonnummer. Her kunne i så sludre, vidensdele og udveksle erfaringer om de forskellige kunder/nicks som optræder her på EG, præcis som vi gør det. Nøøj hvor ville jeg gerne være, bare en lille, flue på væggen derinde så Redigeret 5. Juni af Needy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 126 Skrevet 6. Juni Det fantastisk ved sådan en tråd - og budskabet i den er meget enkel - er at stort set ingen forstår et ultra-enkelt opslag, der bare sparker noget [tåbeligt] og i luften. Hvorfor ikke reflektere i 30 sekunder før man svarer? Needy skrev, for 14 timer siden: Det er teknisk muligt, men som med alt andet kan der snydes med det - særligt når man ser alt det profil-rytteri der jævnligt forekommer her på siden. Iøvrigt ville konceptet i givet fald være bundet op på at EG består i sin nuværende form - og hvilken sikkerhed har vi for det? Selv ideen er ikke bundet op på EG eller andre specifikke sites for den sags skyld. Det er bundet op på en entydig profil, med noget histore, som andre kan sige OK til. Det fungerer nogenlunde som 2FA i den forstand. Det garanterer intet, men profil-historikken gør det mere sandsynligt at det er en reel ikke-ondsindet person. Men så går du i selv-sving med "invites" og GP- medlemmer og telefonnumre og hvad ved jeg. NEJ, chill og ..... bahhhh Ideen er jo bare et [løst og tåbeligt] forslag til hvordan man kunne skabe tryghed for f.eks. nye piger i branchen eller piger der leder efter nye faste kunder(mig) og ikke orker nitterne, som der findes så mange af, også her på siet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg