Hop til indhold

Thai i Vejle eller kolding

Featured Replies

Skrevet

Leder efter noget Thai enten i Vejle eller kolding nogle anbefalinger alder ikke nogle præferencer bare god massage og ekstra til sidst 

Skrevet

Jeg har 2 til dig

Hende her i Kolding (jeg besøgte hende i Herning)
https://annoncelight.dk/showad/361305
Rigtig sød og behagelig, god til at lige at høre om hun gør det rigtig og for en til at føle sig tilpas,
Billeder er af hende og "up to date"
God massage og bestemt ikke noget at klage over ved det sidste.
Hun var også lidt sød ved at ligge min tøj frem på sengen mens jeg tog et bad, det har jeg ikke prøvet andre gøre for mig.

Hende her I vejle er det jeg har fundet bedst i vejle indtil videre.
https://annoncelight.dk/showad/418810 

Hun er sød og i møde kommende, nem at snakke med på engelsk, billeder er af hende, det andet sidste billede, der hvor hun stor i sort undertøj, hat og hjerte over ansigt, er mest rest visende da man lige kan skimte det ar der er på maven.
Men hun giver en fin og god massage, og det er svært at sige noget negativ om det sidste, andet end jeg fortryder jeg ikke havde bestilt 60min
og stedet er fint og pænt hvis man går op i det, plus gode bade forhold.

De minder faktisk lidt om hinanden. ingen af dem havde travlt med at se på ur, eller siger "cum now" eller med at få mig ud af døren.
Bare 2 rigtig søde og hjælpsomme thai kvinder.
Sidder helt og forlyst til at besøge dem begge igen igen. :rolleyes:

Håber det kan hjælpe dig lidt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.